ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

کنترل امنیت سرورهای خود را به GFI LANguard Network Security Scanner v9.5.20100520 بسپارید

بسیاری از افرادی که امروزه به عنوان کاربر حرفه ای اینترنت محسوب می شوند با مغوله امنیت در اینترنت آشنایی دارند. امنیت به شاخه ها و بخش های متعددی تقسیم بندی می شود. اما بیشترین بخشی که مورد توجه کاربران قرار می گیرد امنیت Server و Client می باشد. Server به کامپیوتری گفته می شود که به عنوان یک سیستم کامپیوتری به ارائه خدمات وب و میزبانی فضاهای اینترنتی و یا به عنوان کامپیوتر مرکزی در یک شبکه قرار دارد. client نیز به سیستم هایی گفته می شود که با سرور در تماس می باشند. بر قراری امنیت برای هر دو مورد بسیار مهم می باشد اما افزایش امنیت در سرورها نسبت به Client ها ضروری تر می باشد زیرا سرور ها دارای اطلاعات و داده های بیشتری می باشند و به دیگر سیستم ها سرویس ارائه می کنند. مدیران سرور پس از برقراری امنیت و انجام تنظیمات سرور نیاز به تست کلی برای چک نمودن قسمت های مهم سرور دارند. ابزار و نرم افزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند که اقدام با روش های گوناگون عملیات تست را انجام می دهند و در پایان با ارائه گزارش مشکلات موجود بر روی سرور را ارائه می دهند. یکی از بهترین نوع این نرم افزارها Scanner ها می باشند. این نرم افزارها با دریافت IP سرور اقدام به چک نمودن آن ها نموده و با روش های جستجوی مختص به خود اقدا به کشف مشکلات سرورها می کنند. همچنین این نرم افزارها می توانند تا با دریافت آدرس یک سایت اقدام به شناسایی باگ ها و مشکلات موجود در وب سایت ها و پرتال های آنها می کند و علاوه بر نشان دادن مشکلات راههای حمله و ابزار آن ها را به شما معرفی می کند. این نرم افزارها همن قدر که می توانند برای یک مدیر سرور مفید باشند ، به همان انداز نیز می توانند موجب بروز مشکلاتی برای آنها شوند و این مشکلات زمانی ایجاد می شود که این نرم افزارها در دست افرادی به نام Hacker باشد. هکرها با شناسایی مشکلات وب سایت ها توسط این نرم افزارها و معرفی ابزارهایی که در جهت سوءاستفاده از این مشکلات وجود دارد و استفاده از آنها برای یک سایت و یا یک سرور مشکلاتی را پدید می آورند.

در این مطلب شما را با یکی از مشهورترین Scanner های شبکه آشنا می کنیم که سالهای زیادی است که به مدیران سرورها برای رفع مشکلات و کشف آنها کمک می کند

 

LANguard Network Security Scanner نام نرم افزاری مشهور در زمینه امنیت می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا مشکلات مربوط به وب سرورها و یا سیستم های شبکه را شناسایی نمایند و بدین شکل در جهت رفع آن ها اقدام نمایند. این نرم افزار از ابزارهای متعددی در این زمینه برخوردار می باشند. این نرم افزار قابلیت شناسایی بیش از 15000 آسیب پذیری مختلف را دارا می باشد.همچنین در هنگام ارائه گزارش از آسیب پذیری ها لینک های راهنما جهت چگونگی استفاده از مشکلات برای حمله  و همچنین چگونگی جلوگیری بروز چنین مشکلاتی را می توان مشاهده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت امنیتی GFI Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت شناسایی پورت های باز بر روی سیستم ها و سرور

– دارای ابزار Whois

– دارای ابزارهای بررسی مشکلات موجود بر روی SQL Server ها

– دارای ابزار Traceroute به منظور شناسایی دستگاه های ارتباطی ما بین شما و هدف

– قابلیت شناسایی بیش از 15000 آسیب پذیری مختلف

– قابلیت استخراج و ذخیره سازی patch های امنیتی و به روز رسانی ویندوز XP

– قابلیت به روز رسانی نرم افزار

و … .

شما هم نظر خود را ارسال کنید