ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Corel Paint it v1.0.0.127 – تبدیل تصاویر شما به اثار نقاشی گرانبها

استفاده از نرم افزارهای گرافیکی ویرایشی ، امروزه در بسیاری از از امور به کاربران یاری می رساند. بسیاری از استفاده کنندگان این نرم افزارها در دسته کاربرانی می باشند که شغل آن ها نیز به طور مستقیم یا غیر مستقیم  در زمینه های ویرایشی مرتبط می باشد. بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای گرافیکی را نیز امروزه می توان مشاهده نمود که در زمینه های مختلف گرافیکی و ویرایش عکس برای کاربران در سطوح مختلف اقدام به تولید نرم افزار می کنند. در میان این شرکت ها ، تعدادی از شهرت بیشتری برخوردار می باشند و که در این بین می توان به نام هایی همچون Adobe و Corel اشاره نمود.

در این مطلب نرم افزاری قدرتمند را از محصولات شرکت Corel به شما معرفی کنیم.

Corel Paint it  نام نرم افزاری قدرتمند از کمپانی بزرگ Corel در زمینه کار با تصاویر و ساخت نقاشی های طبیعی و ایجاد انیمشن های مختلف با فرمت هایی همچون GIF می باشد. استفاده از ابزارهای متنوع و مختلف در برنامه و ایجاد ویژگی های قدرتمند برای کاربران و طراحان در این نرم افزار قدرت این نرم افزار را دوچندان نموده است.

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به توانایی ایجاد نقاشی به صورت طبیعی با استفاده از انواع قلم های موجود ، قابلیت کار بر روی عکس ها و تصاویر و بهبود بخشیدن به کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین های عکاسی ، قدرت بالا در render نمودن تصاویر و ذخیره سازی آن ها ، توانایی استفاده از قابلیت ها چند لایه ای در هنگام کار بر روی یک پروژه و … اشاره نمود. یکی از مهمترین ویژگی ها که در این نسخه به تازگی قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان تحولی در نرم افزارهای مشابه یاد برد قابلیت طراحی و استفاده از ابزارها به صورت لمسی می باشد. بله شما اگر از صفحه نمایش های لمسی استفاده می کنید به راحتی می توانید با دست خود اقدام به طراحی و استفاده از ابزارهای مختلف موجود در نرم افزار کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید