ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Astrum InstallWizard v2.2 – تهیه و ساخت installer های حرفه ای

برای نصب برنامه ها و نرم افزارهای مختلف کاربران از فایل های Installer استفاده می کنند که به وسیله این installer ها کاربران فایل ها و اجزای مورد نیاز نرم افزار مورد نظر خود را بر روی سیستم نصب می کنند. بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست نیاز به فایل های سیستمی ای در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود. برای ساخت فایل های setup نرم افزارهای بسیاری را می توان یافت و حتی بسیاری از برنامه نویسان خود اقدام به نوشت این فایل ها می کنند اما سازگاری آن ها با همه سیستم ها همیشه یکسان نیست و به همین علت امروزه حتی بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده نرم افزار سعی بر این دارند تا از برنامه های سازنده setup ای استفاده نمایند که در گذشته امتحان خود را به درستی پس داده اند.

در این مطلب یکی از معروفترین این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 

Astrum InstallWizard نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت Thraex Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار:

– توانایی استفاده از انواع فایل ها برای تولید setup

– قابلیت قرار دادن DLL ها و فایل های کمکی مورد نیاز در setup برای کپی در قسمت های مختلف ویندوز

– پشتیبانی از چند زبان مختلف ( Dutch, English, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian, Polish, Portuguese, Russian, Serbian, Simplified Chinese, Spanish, Swedish, Turkish و Ukrainian )

– توانایی ایجاد setup تنها ذر غالب یک فایل

– قابلیت اضافه نمودن فایل های چندرسانه ای به setup

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید