ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Symantec Mail Security v6.5.0.67 نرم افزاری قدرتمند برای حفاظت از Microsoft Exchange

Microsoft Exchange نام یکی از بزرگترین پروژه های مایکروسافت و بخشی از خط تولید Microsft Server است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت ایمیل ، تماس ها و تقویم را فراهم می کند و دارای نسخه های متعدد است و نسخه سال 2007 آن با امکانات جدید و امنیت بیشتر در دو نسخه 32 و 64 بیتی منتشر شده است. در ورژن 2000 قابلیت پیام رسان فوری برای کاربران وجود داشت که در نسخه های بعدی حذف شد. این نرم افزار که ابزاری کاملا قدرتمند در زمینه مدیریت بر نامه ها و اطلاعات می باشد همیشه مورد توجه نفوذگران بوده و تا کنون شاهد انتشار باگ هایی از این نرم افزار نیز بوده ایم که از آن ها به منظور سو استفاده از اطلاعات کاربران بهره برداری شده است.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه امنیت این برنامه به شما معرفی می کنیم.

 

Mail Security for Microsoft Exchange نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از برنامه Microsoft Exchange در مقابل ویروس ها ، هرزنامه ها ، برنامه های جاسوسی و هویت ربایی و دیگر حملاتی که ممکن است این برنامه هدف آن ها باشد می باشد. تمامی نسخه های 2003, 2007 و 2010 از برنامه Microsoft Exchange تحت حفاظت کامل این نرم افزار می توانند قرار گیرند . این برنامه در مقابل هرزنامه ها ضریب کارایی 99 درصد را دارد و شاید در هر یک میلیون نامه تنها یک نامه به صورت هرزنامه باشد. همچنین این نرم افزار بر روی نسخه های 64 بیتی نیز قابلیت نصب و اجرا دارد. این نرم افزار قدرتمند توسط کمپانی قدرتمند ساخت نرم افزارهای امنیتی یعنی Symantec طراحی و تولید شده است.

 

شما هم نظر خود را ارسال کنید