ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Plato Portrait Maker v1.0.5 ابزاری برای ساخت پرتره از تصاویر و ویرایش عکس

بسیاری از کاربران امروزه در سیستم های کامپیوتری خود از عکس ها و تصاویر مختلف نگهداری می کنند. ویرایش عکس ها و انجام اعمال مختلف بر روی تصاویر توسط کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف بسیار راحت می باشد و بسیاری از افراد برای سرگرمی و همچنین زیبا سازی تصاویر خود این اعمال و افکت ها را بر روی تصاویر خود قرار می دهند. نرم افزارهای بسیاری توسط شرکت های مختلف تولید کننده برنامه ها و نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی فعالیت می کنند اقدام به تولید ابزارهای ویرایشی این چنینی می کنند.

در این مطلب یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 

Plato Portrait Maker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن ها کاربران قادر به ایجاد قاب ها و افکت های زیبا بر روی تصاویر می باشند. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی می باشد که کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از قاب ها برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت آلبوم های تصویری با قابلیت پخش آنها اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Plato Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

– قابلیت اضافه نمودن زمینه هایی همچون تصاویر گل به تصویر اصلی

– قابلیت اضافه نمودن انواع frame ها به تصویر

– دارای ابزار ویرایشگر تصویر

شما هم نظر خود را ارسال کنید