ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AZ Screen Recorder 5.8.3 نرم افزار فیلم برداری از صفحه اندروید

دانلود AZ Screen Recorder - No Root

AZ Screen Recorder بهترین نرم افزار موجود برای فیلم برداری از صفحه گوشی اندرویدی شماست. این نرم افزار نیازی به روت ندارد، هیچ محدودیت زمانی ندارد، هیچ واتر مارکی بر روی فایل قرار نخواهد گرفت، خبری از تبلیغات آزار دهنده نیست و کار با آن بسیار آسان است. این نرم افزار تمامی امکاناتی را که نیاز دارید، در اختیارتان قرار خواهد داد. حالا شما می توانید آن را برای گوشی اندرویدی خود از وبسایت پی سی ورلد دانلود کنید.

به وسیله AZ Screen Recorder شما قادر هستید تا ویدیوهای HD و فول HD از صفحه گوشی خود تهیه کنید. این تنها نرم افزار موجود در بازار اندروید است که به شما قابلیت توقف و ادامه فیلم برداری را می دهد.

همچنین به وسیله این اپ، شما قادر هستید تا صدای خودتان را ضبط کرده و بر روی ویدیو میکس کنید. این به شما در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی و ضبط گیم پلی بازی ها کمک های بسیاری می کند. پنجره شناوری که در بالای صفحه وجود دارد، به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه به سرعت ضبط ویدیو را آغاز کنید.

در تنظیمات این نرم افزار قابلیتی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که نرم افزار لحظاتی را که صفحه گوشی را لمس می کنید، ثبت کند. بدین ترتیب کسانی که ویدیو را مشاهده می کنند، به خوبی متوجه کارهای شما خواهند شد.

در کنار این ها، AZ Screen Recorder ویژگی های دیگری نیز دارد. در تنظیمات نرم افزار شما قادر هستید تا رزولوشن فیلم برداری را تغییر دهید. همچنین قابلیتی وجود دارد که به وسیله آن شما می توانید زمان پایان فیلم برداری را مشخص کنید. قابلیت های بسیار دیگری نیز در این نرم افزار موجود است که تمامی آن ها به صورت رایگان در دسترس شما هستند.

در این نرم افزار دکمه ای تحت عنوان «دکمه جادویی» وجود دارد. دکمه ای که ضبط ویدیوها را کنترل خواهد کرد، آن هم به صورتی که چیزی بر روی صفحه دیده نمی شود!

سایر قابلیت ها: پشتیبانی از دوربین جلو، تایمر شمارش معکوس، طراحی بر روی صحنه، ویرایش ویدیوها

ویژگی های تازه:

پشتیبانی از زبان چینی، ویتنامی و یونانی
رفع تعدادی از باگ ها
و…

این نرم افزار برای اندروید 5.1 طراحی شده است.

دانلود AZ Screen Recorder :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید