ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Anvil Studio 2017.01.04 – نرم افزار ضبط، پخش و ساختن فایل های صوتی با فرمت MIDI

Anvil Studio نرم افزاری سبک برای ویندوز است که جهت ضبط، پخش و ساخت فایل های صوتی با فرمت MIDI  ساخته شده. به راحتی چندین ترک خود را میکس کرده و یک ترک داشته باشید. امکان پشتیبانی از فرمت های  WAV  و  karaoke نیز فراهم شده. شما می توانید میزان شتاب، فعال سازی یا غیر فعال کردن مترنوم، هماهنگ کردن MIDI و دستگاه های دیگر، ایجاد افکت های صوتی، بررسی ارتباط ها در MIDI و ضبط از یک کیبورد یا میکروفون یا گیتار برقی MIDI را در محیط برنامه انجام دهید. همینطور برنامه شامل آرشیو بزرگی از نمونه ها، افکت ها و حتی کیبورد پیانو برای تمرین نُت های مختلف است. شاید در نگاه اول کار با نرم افزار به نظر شما آسان نباشد مخصوصا اگر در زمینه ی ویرایش موزیک تازه کار باشید اما به مرور زمان به ویژگی های پیشرفته ی آن پی خواهید برد.

اطلاعات تمام فایل های صوتی در هر لحظه نمایان هستند و می توانید یادداشت های خود را نیز به ترک ها اضافه کنید. فایل های ساخته شده می توانند در فرمت MIDI یا فرمت سازگار با برنامه های karaoke ذخیره شوند؛ همچنین ترک های ترکیب شده قابلیت ذخیره در فرمت WAV را دارند.

دانلود Anvil Studio :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید