ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Nuclear Coffee Recover Keys 12.0.6.308 Enterprise – نرم افزار بازیابی و ذخیره سازی شماره سریال های نرم افزار های نصب شده

Nuclear Coffee Recover Keys نرم افزاری برای بازیابی ، پرینت و ذخیره شماره سریال ها و اطلاعات ثبت نرم افزار های نصب شده روی سیستم شما نظیر سیستم عامل و نرم افزار های مهم است . از دست دادن چنین اطلاعاتی برای شرکت ها و سازمان های بزرگ بسیار پر هزینه است و این نرم افزار در بازیابی ، مدیریت و نگهداری این اطلاعات کمک بسیار بزرگی در این زمینه است.
Recover Keys ابزاری مطمئن و مفید برای بازیابی کلیدهای فعال سازی گم شده بیش از 3500 نرم افزار شامل Microsoft Windows NT / 2000 / XP / 2003 Server / Vista / Windows 7, Microsoft Office, Acronis products, SlySoft products, Adobe products, Nero, Camtasia Studio و غیره می باشد.

ویژگی های نرم افزار Nuclear Coffee Recover Keys :

بازیابی شماره سریال ها از هارد درایوهای صدمه دیده : Recover Keys نه تنها کلیدهای نرم افزارها را از یک یا چندین کامپیوتر شبکه بازیابی می کند، بلکه اطلاعات لیسانس را از هارد درایوهای صدمه دیده نیز باز می گرداند. این قابلیت برای افرادی که اغلب با چنین مشکلاتی رو به رو می شوند بسیار مناسب است.

Recover Keys

اسکن ویندوزها یا هاردهای دیگر برای پیدا کردن کلید نرم افزارها : Recover Keys برای مواقعی که می خواهید اطلاعات لیسانس محصولات را از ویندوزی دیگر یا هارد درایو دیسکی دیگر بازیابی کنید بسیار کاربردی است. یا وقتی که نیاز به نصب مجدد ویندوز دارید دیگر نیازی به جستجوی شماره سریال های فعال سازی هر نرم افزار نخواهید داشت.
اسکن کل شبکه برای کلیدهای لیسانس : این قابلیت با نصب نرم افزار روی یک کامپیوتر قابل اجرا می باشد و Recover Keys به صورت هوشمندی رجیستری تمامی کامپیوترهای شبکه را اسکن می کند.

دانلود Nuclear Coffee Recover Keys :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید