ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Mountain Duck 4.15.4.21882 – دسترسی به فضای کلود و سرور های FTP

Mountain Duck نرم افزار دسترسی سریع و فوق العاده به سرور های ذخیره سازی ابری و FTP و SFTP است. از راه دور به فایل های خود دسترسی داشته و آنها را به راحتی دریافت کنید. نرم افزار Mountain Duck به صورت برنامه منبع باز بوده که از تمام پروتکل ها برای اتصال به سرور های مختلف پشتیبانی میکند. از آنجا که میدانید شما برای اتصال به هر سروری نیازمند یک رابط هستید، و در اینجا آن رابط Mountain Duck است که به شما اجازه میدهد تا به کمک پروتکل های متناسب با آن به سرور خود متصل شده و از راه دور فایل های خود را کنترل نمایید. پشتیبانی و سازگاری با FTP, SFTP, WebDAV, Azure Cloud Storage, Amazon S3, Google Cloud Storage, Google Drive, Dropbox و…. از ویژگی های فوق العاده و مننحصر به فرد برنامه به شمار میرود. سرور خود و فضای آنرا مدیریت کرده و فایل ها را به سرعت برروی سرور خود آپلود کنید. فایل های خود را از راه دور منتقل کرده و از آنها استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Mountain Duck:

اتصال به سرور های ابری
اتصال سریع و امن به سرور های FTP
انتقال داده میان سرور ها
کنترل فایل ها و سرور ها از را ه دور
پشتیبانی و سازگاری با سرور های FTP, SFTP, WebDAV, Azure Cloud Storage, Amazon S3, Google Cloud Storage, Google Drive, Dropbox
رابط کاربری فوق العاده و منحصر به فرد

دانلود Mountain Duck :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید