ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Aiseesoft Screen Recorder 2.9.38 – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم آموزشی

دانلود Aiseesoft Screen Recorder

نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش Aiseesoft Screen Recorder برنامه کامل و برای ضبط تصاویر و اتفاقات صفحه دسکتاپ ویندوز می باشد. این نرم افزار با کیفیت بسیار بالا ویدئوها را ضبط کرده و به صورت همزمان قابلیت ضبط صدا را نیز دارد. یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار ضبط صفحه نمایش ، امکان تصویربرداری و ذخیره سازی ویدئوهای آنلاین می باشد که در بسیاری از نرم افزار های مشابه این امکان وجود ندارد.
شما به کمک این نمر افزار می توانید به سادگی هرچه تمام تر فیلم های آموزشی تهیه کنید . تهیه فیلم های آموزشی توسط این نرم افزار با توجه به قابلیت ضبط همزمان صدا بسیار شگفت انگیز و قابل توجه می باشد. همچنین در صورت نیاز می توانید با وب کم نیز تصاویر مربوط به خود را نیز به ویدئو اضافه کنید تا یک ویدئوی آموزشی کاملا حرفه ای داشته باشید. ظاهر بسیار ساده و کاربردی این نرم افزار امکان میدهد تا بدون هیچ آموزش خاصی بتوانید ویدئوی اختصاصی خود را تولید کنید.

دانلود Aiseesoft Screen Recorder :

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Aiseesoft Screen Recorder 2.9.38 – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم آموزشی” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید