ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود VeraCrypt 1.25.9 – نرم افزار قفل گذاری و رمزنگاری فایل ها و پارتیشن های هارد دیسک

دانلود VeraCrypt

VeraCrypt یک نرم افزار قدرتمند و قابل اعتماد رمزنگاری ( رمزی کردن ) فایل ها و اطلاعات هارد دیسک است که توسط شرکت idrix و بر مبنای پروژه متوقف شده TrueCrypt ارایه شده است . VeraCrypt راه نرم افزار TrueCrypt را ادامه میدهد و با رفع مشکلات امنیتی و افزودن قابلیت های جدید ، این نرم افزار را توسعه میدهد .
هم اکنون VeraCrypt بسیاری از ایرادات امنیتی نسخه قبلی نرم افزار TrueCrypt را رفع کرده است.
این نرم افزار هم اکنون میتواند فایل ها و پارتیشن های رمزی شده نرم افزار TrueCrypt را لود کرده و آنها را به سادگی به فرمت جدید برای استفاده در نرم افزار VeraCrypt تبدیل نماید .

نحوه استفاده از نرم افزار تروکریپت بدین شکل بود که ابتدا یک فایل رمزی شده به عنوان نگهدارنده فایل های دیگر ساخته میشد و آن را بصورت مجازی بصورت یک درایو مجازی نمایش میداد . سپس کاربر به سادگی میتوانست فایل های خود را به داخل درایو قابل مشاهده انتقال داده با آنها کار کند . همچنین این امکان وجود دارد که یک پارتیشن ، هارد دیسک اکسترنال ، فلش درایو یا کل هارد دیسک به همین شکل رمزنگاری گردد . اگر از کاربران نرم افزار TrueCrypt بودید میتوانید به سادگی از فایل های رمزنگاری شده خود در نرم افزار جدید VeraCrypt استفاده نمایید .

دانلود VeraCrypt :



  • پسورد:www.p30world.com

3 دیدگاه برای نوشته “دانلود VeraCrypt 1.25.9 – نرم افزار قفل گذاری و رمزنگاری فایل ها و پارتیشن های هارد دیسک” ارسال شده است

  1. Abtin says:

    سلام وقت بخیر یه سوال در مورد نرم افزار وراکریپت داشتم آیا با این نرم افزار میشه فولدر های مورد نظرمون رو داخل هارد اکسترنال رمزگذاری کنیم یا اینکه فقط کل هارد رمزگذاری میشه ؟

    1. Avatar photo Admin says:

      این نرم افزار یه فایل جدید رمز گذاری شده ایجاد میکنه سپس اون فایل نگهدارنده ساخته شده رو مثل یک درایو جدید براتون باز میکنه و میتونید فایل هاتون و فلدرهای خاص رو توش قرار بدید

  2. آبتین says:

    بعد سوال دیگم اینه که اگر اون هارد یا فلشی که به صورت درایور جدید رمزگذاری شده روی یه کامپیوتر دیگه وصل بشه برای اون کامپیوتر هم قابل اجراس یا حتما باید وراکریپت روی اون سیستم هم نصب شده باشه؟

شما هم نظر خود را ارسال کنید