ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Half-Life 2 v44 برای اندروید

Half-Life 2 یکی از گرافیکی ترین و مهیج ترین بازی های سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی مطرح Valve Software برای این سیستم عامل ساخته شده است، بدون شک نام این بازی را شنیده اید و یا در کنسول های مختلف تجربه کرده اید، بازی که شخصیت اول آن گوردون فریمن یک دانشمند محقق با نیرو ماورالطبیعی است، آخرالزمان در راه است و جهان در راه نابودی . شما طبق اهداف خود وارد درگیری های مختلفی میشود که به آن ها خاتمه میدهید اما “جی من” شخصیت مخالف شما که دارای قدرت است شما را به زانو درآورده،‌ راهی جز تبعیت از او ندارید، حال شما وارد ماموریت هایی میشوید که او برای شما تعیین میکند، از این رو جدیدترین سلاح ها و تکنولوژی های مختلفی در اختیار شما قرار دارند که با کمک آن ها باید دشمنان را نابود کنید. مراحل بازی بسیار چالش برانگیز بوده و عناصر رئالیسم بر این بازی حاکم هستند.
بازی Half-Life 2 یک بازی گرافیکی بسیار زیبا است که از هوش مصنوعی بهره میبرد، شخصیت گوردون فریمن در بسیار از مواقع برای سهولت ماموریت کارها را برای شما آسان میکند، از ویژگی های دیگر این بازی میتوان به صداگذاری عالی اشاره کرد که با افکت های صوتی جذابیت بازی را دو برابر میکند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

دانلود Half-Life :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید