ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Smart Screen On Off PRO v4.2 نرم افزار خاموش روشن کردن خودکار صفحه نمایش اندروید

Smart Screen On Off PRO که نسخه حرفه ای و پولی آنرا برای شما در نظر گرفتیم یک ابزار اندرویدی برای روشن و خاموش کردن صفحه گوشی است که با استفاده از سنسورهای گوشی و دیگر قابلیت ها، راه های زیادی را برای خاموش و روشن کردن صفحه نمایش در اختیارتان قرار میدهد. در بخش سنسور لرزش شما با تکان دادن میتوانید اسکرین را روشن / خاموش کنید، همچنین میتوانید تعداد لرزشی را انتخاب کرده و این عمل را انجام دهید.
حسگر مجاورت یا همان PROXIMITY SENSOR این قابلیت را به شما میدهد تا هنگامی که گوشی را در جیبتان قرار میدهدی صفحه بصورت خودکار خاموش شود همچنین این قابلیت برای کسانی که از فلیپ کاورها استفاده میکنند بسیار کارآمد است.
قابلیت زمان بندی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است که میتوانید با تنظیم یک زمان خاص فرمان خاموش شدن صفحه را به گوشی بدهید همچنین میتوانید قابلیت ضربه و زدن و کشیدن روی گوشی را فعال کنید تا با تعداد کشیدن یا ضربه زدن گوشی صفحه را خاموش یا روشن کنید.علاوه بر موارد بالا قابلیت های همچون استفاده از سنسور GRAVITY و یا دوبار ضربه زدن بر روی نوار اعلامیه ها به شما در روشن و خاموش شدن اسکرین کمک میکنند‌، پیشنهاد میکنیم اپلیکیشن Smart Screen On Off PRO را از دست ندهید.

دانلود Smart Screen On Off PRO :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید