ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PassMark OSForensics Professional 6.1 Build 10056 – نرم افزار تجسس در کامپیوتر

دانلود PassMark OSForensics Professional

PassMark OSForensics Professional نرم افزاری کامل و حرفه ای است که به شما این امکان را میدهد تا به تجسس و کشف فعالیت های مختلف در سیستم خود بپردازید. بررسی مجوزها، ایمیل، حافظه و داده های باینری جزئی از آیتم های مورد بررسی هستند. همچنین این برنامه به شما این امکان را میدهد تا اسناد مهم را از سیستم خود با یک جستجوی پبشرفته و سریع پیدا کرده و آن ها را مدیریت کنید.
قابلیت جستجو در فایل ها در این نرم افزار با نهایت سرعت انجام میشود و شما را قادر میسازد تا متن مهم را در داخل اسناد های مختلف جستجو کنید همچنین این قابلیت جستجو برای ایمیل ها هم میسر است و شما میتوانید متن مورد نظر خود را در میان ایمیل های آرشیو شده و یا ایمیل هایی با فرمت جمله PST را جستجو کنید.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده است، فایل های که بصورت دستی و ناخواسته پاک شده اند قبل از اینکه اطلاعاتی بجای آن ها در هارد جایگزین شود قابل بازیابی هستند، PassMark OSForensics اینکار را براحتی انجام میدهد.
قابلیت کشف فعالیت اخیر به شما اجازه میدهد آخرین فعالیت هایی نظیر آخرین اسناد باز شده، تاریخچه وب، اتصال یو اس بی ها و … را ببینید همچنین میتوانید اطلاعاتی در مورد سیستم جمع آوری کنید که شامل نوع CPU و تعداد CPU، مقدار و نوع رم و غیره میشود.

دانلود PassMark OSForensics Professional :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید