ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BeeCut 1.7.10.14 – نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

نرم افزار ویرایش فیلم BeeCut برای شما یک ویدیو کلیپ فوق العاده میسازد. با استفاده از فیلم هایی که با گوشی خود گرفته اید یک ویدیو بینظیر ایجاد کنید. BeeCut نرم افزاری کم حجم با قابلیت های بسیار میباشد که به شما کمک میکند تا ویدیو های خود را ویرایش و در نهایت یک ویدیو کلیپ فوق العاده تولید کنید.

نرم افزار BeeCut با ابزار های گوناگونی که در خود جای داده است به کاربران خود این اجازه را میدهد تا کلیپ های خیره کننده ای را تولید کنند. داشتن صدها فیلتر و افکت متنوع، باعث میشود تا ویدیو شما جلوه فوق العاده ای پیدا کند. ساده بودن رابط کاربری برنامه باعث شده تا تمام کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و ویدیو های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

فایل خود را به درون برنامه کشیده و تغییرات لازم را برروی آن اعمال کنید، تغییراتی نظیر تنظیم رنگ و نور، اضافه کردن افکت، تنظیم صدا و… . در این برنامه محدودیتی برای اعمال فیلتر و افکت وجود ندارد این بدان معناست که شما میتوانید از چندین فیلتر و افکت همزمان برروی ویدیو خود استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار BeeCut :

رابط کاربری ساده و بینظیر
ویرایش ویدیو ها به صورت حرفه ای
طیف گسترده ای از افکت ها و فیلترها
دارا بودن ابزار های گوناگون جهت ساخت یک فیلم خیره کننده
تنظیم نور و رنگ ویدیو

دانلود BeeCut :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید