ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Escape City v1.0 برای اندروید

در بازی Escape City شهر شما توسط یک گروه از جنایتکاران و طبهکاران پر شده است و اکنون آن ها کنترل شهر شما را بدست گرفته اند. قبل از اینکه این جنایتکاران وارد شهر شما شوند اوضاع شهر آرام بود و همه در صلح و آرامش زندگی می کردند. این باند جنایتکار با پرداخت رشوه به سیاستمداران و پلیس ها کارهای کثیف خود را مانند فروش مواد به راحتی انجام میدهند. در بازی Escape City شما در نقش یک پلیس تازه وارد هستید که باید با وفاداری به لباسش از گرفتن رشوه بپرهیزد و در برابر این گروه جنایتکار بایستد تا باردیگر صلح و آرامش در خیابان های شهر برقرار شود. وظیفه شما بسیار سخت است، چرا که علاوه بر اینکه باید در برابر یک گروه از جنایتکاران بایستید بلکه باید در برابر پلیسان و رشوه گیران نیز مقاومت کنید. برای دستگیری اعضای این باند ابتدا باید به دنبال پیدا کردن سرنخ باشید، سپس با دستگیر کردن اعضای این باند می تواید به رییس و عضو اصلی باند دسترسی پیدا کنید و در نتیجه ان ها را از شهر خارج کنید.

بازی Escape City در سبک خود یکی از بهترین ها می باشد که با داشتن داستانی غنی و پر محتوا شما را وارد ماجراهای اکشن و هیجان انگیز خواهد کرد پس اگر از دوستداران بازی های اکشن و هیجانی هستید این بازی را حتما امتحان کنید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید