ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Windows USB Blocker 3.0 نرم افزار قفل كردن یو اس بی

نرم افزار قفل کردن usb ای که در این مطلب به شما معرفی میکنیم ، ابزاری بسیار سریع برای مراقبت از پورت usb کامپیوتر یا لپتاپ شماست . خیلی از کاربران از ترس ورود ویروس ها و بد افزارها از طریق حافظه های یو اس بی میخواهند که امکان اتصال و استفاده از یو اس بی ها را قطع کنند ولی کمتر از نرم افزارهای این حیطه اطلاع دارند. Windows USB Blocker نرم افزاری بسیار سبک و حرفه ای و پرتابل برای قفل کردن و مسدود کردن اتصال حافظه های جانبی یو اس بی می باشد. این نرم افزار از اتصال یو اس بی های ناشناخته علی الخصوص در زمان عدم حضور شما جلوگیری می کند و به راحتی می توانید از عدم ورود بد افزار به سیستم خود مطمئن شوید.

یکی از ویژگی های خاص این نرم افزار قابلیت بلاک کردن سریع یو اس بی می باشد که شما می توانید در ثانیه این قابلیت را ببندید و راه سختی برای این کار وجود ندارد. یکی از نکات جالب این نرم افزار این می باشد که اتصال هر گونه حافظه و دستگاه جانبی به جز ابزارهایی از جمله ماوس ، کیبورد و.. را می بندد و اشتباهی که در سایر نرم افزار ها برای بستن یو اس بی های مورد نیاز رخ میدهد در این نرم افزار رخ نمی دهد.

ظاهر ساده و بسیار آسان از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد که هر کاربری در هر سطحی می تواند از آن بهره ببرد. این نرم افزار به صورت پرتابل کار کرده و نیازی به نصب و وجود کامپوننت هایی از جمله JAVA or .NET ندارد. از ویژگی های نرم افزار قفل كردن usb Windows USB Blocker می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– قفل کردن و بازکردن ساده پورت یو اس بی
– بلاک کردن حافظه های جابنی متصل به صورت یو اس بی
– کاربری آسان و با ظاهری کاربری ساده
– نیازی به ریستارت یا لاگ آف کردن برای اعمال بلاک نیست
– قابلیت کار با ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی

دانلود Windows USB Blocker :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید