ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Coolmuster Lab.Fone for Android 6.0.19 – نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

دانلود Coolmuster Lab.Fone for Android

Coolmuster Lab.Fone نرم افزار برای ریکاوری و بازیابی فایل ها و اطلاعات گوشی ها و تبلت های با سیستم عامل اندروید می باشد که روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای  ریکاوری و بازیابی اطلاعات برای سیستم عامل اندروید می باشد. Coolmuster Lab.Fone به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های از دست رفته یا پاک شده را ریکاوری کرده و این بازگشت دیتا صرفا مخصوص حافظه گوشی نبوده و به راحتی فایل های روی کارت حافظه نیز قابل بازیابی می باشد.

تصاویر و ویدئو و موزیک هایتان را بازیابی کنید
مخاطبان حذف شده و یا پیامک های پاک شده را به راحتی بازیابی نمایید
ظاهر و کارایی کاربرپسند

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت بازیابی حرفه ای و دقیق فایل های اندرویدی به ساده ترین روش می باشد. شما می توانید به راحتی فایل های از دست رفته یا حذف شده را با چند کلیک ساده بازیابی نمایید.بسیاری از اطلاعات در حالات زیر از بین می روند: حافظه رام فلش می شود ، روت کردن گوشی ، از دست رفتن اطلاعات در اثر برخورد آب و….

شما برای ریکاوری فایل هایتان صرفا به 3 کلیک نیاز دارید تا اطلاعات با ارزشی که به هر دلیلی از دست رفته را بازیابی نمایید. 3 کلیک عبارت است از :

کلیک اول : روی نرم افزار کلیک کنید تا باز شود و دستگاه اندرویدیتان را به دستگاه وصل کنید
کلیک دوم : بر روی دکمه اسکن کلیک کنید تا نرم افزار فایل های از دست رفته و پاک شده را بیابد
کلیک سوم : بر روی دکمه بازیابی کلیک کنید تا اطلاعات پیدا شده ریکاوری شوند

از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی حافظه های داخلی و خارجی گوشی یا تبلت می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار اسکن عمیق و تو در تو می باشد که  تا آخرین مرحله هر پوشه را بررسی و اسکن می کند تا فایل های از دست رفته را بازیابی نماید. این نرم افزار در حین اسکن فایل های شما رنگ فایل های از دست رفته را با رنگ قرمز و فایل های موجود با رنگ سیاه نشان میدهد تا شما بتوانید آنها را تشخیص دهید.

Coolmuster Lab.Fone به طور کامل تست شده و نرخ 100 درصد بازگشت بدون مشکل فایل ها را ارائه داده است که یکی از نقاط قوت این نرم افزار می باشد. این نرم افزار تمامی اطلاعات فایل ها را به صورت اورجینال ریکاوری کرده و به صورت کاملا امن کار می کند.

دانلود Coolmuster Lab.Fone for Android :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید