ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Color Effect Photo Editor Pro v1.4.7 Final – نرم افزار افکت عکس اندروید

Color Effect Photo Editor Pro نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای ویرایش تصاویر و افکت گذاری عکس ها در سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید رنگ و افکت های رنگی ویژه ای به تصاویر داده و طرح ونقش های خود را با کیفیتی بی نظیر بر روی صفحات مختلفی که دارید ارسال کنید. با استفاده از این نرم افزار اندرویدی می توانید رنگ های تصاویر را تغییر داده و نمایی زیبا برای آنان تدوین کنید.

شما می توانید رنگ موی فردی را تغییر دهید ، یا رنگ ماشین خود را زیباتر کنید و یا چشمانی رنگی را برای یک فرد ایجاد کنید. همچنین علاوه بر موارد فوق می توانید رنگ قرمزی که بر اثر عکسبرداری با دوربین های مختلف ایجاد می شود را با ابزار ویژه Color Effect Photo Editor Pro حذف کرده و با ادیت های مختلف تصویر مورد نظرتان را برای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام آماده کنید.

این نرم افزار به شما امکان میدهد تا با ویرایشهای خاص ، تغییر رنگ های ویژه در نهایت تصاویری فوق العاده برای پس زمینه های دسکتاپ آماده کنید و تصاویری دلخواه برای هوم اسکرین را داشته باشید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویری عاشقانه و دراماتیک ایجاد کنید که با سیاه و سفید کردن تصاویر و همچنین افکت های ویژه این امر بسیار سریع و با کیفیت فوق العاده انجام می شود.

با استفاده از Color Effect Photo Editor Pro می توانید برای تصاویر نقاط ویژه و حساس تعیین کنید و که هر بیننده ای را متوجه آن بخش از تصویر نماید مانند فرد یا اتفاق ویژه ای در تصویر که باید بیننده را محو تماشای خود کند.ابزار نقاشی و طراحی این نرم افزار اندرویدی نیز از ویژگی هایی است که با کیفیت بسیار خوب انجام می شود.

ویژگی های نرم افزار افکت عکس اندروید Color Effect Photo Editor Pro :

– تبدیل تصاویر شما به تصاویر سیاه و سفید
– تغییر رنگ تصاویر شما
– امکان اضافه کردن فریم و قالب های ویژه به تصاویر
– قابلیت اضافه کردن فیلترهای ویژه
– خروجی با رزولوشن بسیار بالا
– تنظیمات و ابزار کنتراست و روشنایی و.. تصاویر
– 37 افکت یکتا
– امکان اضافه کردن متن و کپشن به تصاویر
– 29 فونت جدید
– رنگ های اتوماتیک و کنتراست اتوماتیک
– امکان به اشتراک گذاری تصاویر به شبکه اجتماعی Facebook, Instagram and Twitter
-…



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید