ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود UltraFile Search 3.9.0.14273 Portable – نرم افزار جستجوی حرفه ای فایل ها

UltraFile Search نرم افزاری ویژه و کاربردی برای جستجوی حرفه ای در بین فایل ها و اسناد و متون موجود در کامپیوتر شما می باشد.این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید فایل های موجود بر روی هارد سیستم ، هارد اکسترنال ، فلش مموری ها ، سی دی و دی وی دی ها و…. را به راحتی و با امکانات کاملا حرفه ای جستجو کرده و به فایل مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید فایل های مختلف را با فیلدهای سرچ دقیق ، جستجو کرده و به فایل هایی با ویژگی های ذکر شده در فیلدهای جستجو دسترسی پیدا کنید.به طور مثال می توانید فایل های اضافه شده در تاریخ 1/1/1 را به راحتی مشاهده کنید.یا ویژگی های از جمله فرمت فایل ها ، یا بر اساس کلمات خاصی در اسم فایل ها و… آنها را جستجو کنید و به فایل ها دسترسی داشته باشید.

با استفاده از UltraFileSearch دیگر نیاز نیست که ساعتها برای پیدا کردن فایل های خاص در بین هزاران فایل موجود در فلش مموری ، دیسک ها ، هارد اکسترنال و… بگردید و شاید باز هم به آن فایل دسترسی پیدا نکنید.بعد از سرچ فایل ها و نمایش آن توسط نرم افزار ، امکانات مختلف نمایش فایل ها در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله اینکه می توانید به صورت مستقیم فایل ها را مشاهده کنید یا آنها را در فولدری که هستند ببینید.



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود UltraFile Search 3.9.0.14273 Portable – نرم افزار جستجوی حرفه ای فایل ها” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید