ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Logistics Company – بازی شبیه ساز حمل نقل برای کامپیوتر

Logistics Company بازی شبیه سازی شرکت های حمل و نقل می باشد. در این بازی شما با دستگاههای حمل و نقل مختلف مانند جرثقیل کار می کنید و باید وظایف محوله را به خوبی انجام دهید.لوکیشن های مختلف این بازی باعث می شود شما در مکان های مختلف بازی کرده و از تکرار جلوگیری شود.بارهای چند هزار تنی را با جرثقیل های غول پیکر جابجا کنید و از این کار لذت ببرید.

شما باید در این بازی ، بارهای چند تنی را به محل های مورد نظر برسانید و کار حمل و نقل را به سرعت انجام دهید. باید طبق قراردادهای صورت گرفته بارهای مشتریان را در زمان تعیین شده به محل های مورد نظر برسانید.از خالی کردن بار تا تحویل به مشتری ، شما باید به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن کارها را انجام دهید
.هر چقدر در زمان تعیین شده کار کنید و بارها را به موقع به دست مشتریان برسانید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد که این موضوع به شما در خرید و استفاده از امکانات و تجهیزات بیشتر کمک خواهد نمود .
شما باید یک نهاد حمل و نقل را مدیریت کنید ، کارمندان را مدیریت کنید و از وسایل و دستگاهها به درستی استفاده کنید. برای بارهای مختلف از جرثقیل های مناسب بهره ببرید تا در زمان  صرفه جویی نمایید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید