ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود F1 2014 – بازی مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک

F1 2014 بازی مسابقه ای برگرفته مسابقات فرمول 1 بوده که در آن غول های سرعت در دستان شما هستند و باید آنها را در اختیار گرفته و سرعت و قدرت را به بازی بگیرید و از این بازی لذت ببرید.غولهای توربوشارژ که سرعتی باور نکردنی را به واقعیت تبدیل می کنند . رانندگان مشهور و حرفه ای را در این بازی به کار بگیرید و در پیست مسابقات حرفه ای و درجه یک مسابقه دهید.

علاوه بر پیست های موجود ، پیست های جدید در کشورهای روسیه ، آلمان ، اتریش و بحرین به بازی اضافه شده و به زیبایی های بازی اضافه کرده است.محیط و آهنگ ها و تزئینات بازی به گونه ایست که شبیه ترین احساس را خواهید داشت و حس حضور در مسابقات فرمول یک را تجربه خواهید کرد.

این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی اتومبیل رانی می باشد که باید غولهایی معروف به توربو شارژ را کنترل کنید و از سرعت آنها استفاده کنید تا به مقام اول برسید.در این بازی در هر سطحی که هستید می توانید بازی کنید و طراحان این بازی برای هر گیمری از تازه کار تا حرفه ای سطوح مختلف را در نظر گرفته اند که کاربران تازه کار با یک سطح بسیار ساده روبرو می شوند و مراحل تا جایی بالا می رود که رانندگان حرفه ای حتی در سطح فرمول 1 نیز شاید به مشکل بربخورند که کار گیمر های بسیار کمی است.

در این نسخه از بازی اتومبیل ها ، رانندگان ، پیست بازی و ورزشگاهها و…. تغییر کرده و با تغییرات دنیای واقعی بروز شده اند که این بروزرسانی حس بسیار بهتری را برای بازی ایجاد می کند.این نسخه از بازی به ادعای سازندگان آن مورد تاییدترین نسخه از این بازی می باشد که بسیاری از گیمر ها را مشغول خود خواهد کرد.از ویژگی های فنی بازی می توان به نصب سریع بازی اشاره کرد.

 



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید