ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Rescue Simulator 2014 1.0 – بازی شبیه ساز آمبولانس

همین حالا کار خود را در راس یک مرکز امدادرسانی شروع کرده و راننده یک آمبولانس حرفه ای شوید.Rescue Simulator یک بازی شبیه سازی بوده که شما در آن در نقش راننده آمبولانس و مدیر بخش امداد رسانی هستید که باید به دیگر کارکنان این بخش نیز نظارت داشته باشید.در روز کارهای محوله را انجام دهید و طبق سناریو های مختلفی که در مراحل بازی به شما داده می شود عمل کرده و وظایف را به بهترین وجه انجام دهید.

در بازی شبیه سازی آمبولانس شما با اتفاقات زیادی روبرو می شوید ، باید در ترافیک خیابان های شهر خود را به مکان های گفته شده رسانده و مصدومان را نجات دهید.در این بازی مصدومان از اتفاقات مختلف بوده و وقایعی از جمله تصادفات جاده ای ، اتفاقات غیر مترقبه و.. از جمله بیشترین مواردی است که مصدومانی را در پی داشته و شما باید به نجات مصدومان حوادث بروید.

در Rescue Simulator مکان هایی که مصدومان حاضر هستند در نقشه مشخص شده و شما با استفاده از نقشه بازی که در اختیارتان قرار میگیرد باید مکان مورد نظر را پیدا کرده و البته کوتاه ترین راه ممکن را بروید تا بتوانید در اسرع وقت به محل مورد نظر برسید.در این بازی هر ماموریت برای شما امتیازاتی به ارمغان می آورد که با گذشت هر مرحله و کسب امتیاز می توانید به امکانات و ابزار آلات بیشتری دسترسی پیدا کرده و برای تجهیز آمبولانس خود استفاده کنید.

شما وقتی به محل حادثه رسیدید باید همه چیز را اولویت بندی کرده و به سرعت تعداد افراد فوت شده و مصدوم را لیست کنید و به نجات افراد مصدوم بپردازید.دقت نظر شما در انجام مراحل بسیار مهم بوده و سرعت عمل شما امتیازات ویژه ای را برای شما خواهد داشت.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید