ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Coolutils Total Movie Converter 4.1.0.46 – نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدیویی

دانلود Coolutils Total Movie Converter

Coolutils Total Movie Converter نرم افزاری کاربردی و کارآمد برای تبدیل فرمت ویدئوها به فرمت های رایج ویدئویی مانند AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV می باشد.این نرم افزار ویدئوهای شما را برای دستگاههای همچون iPod, iPhone, Zune, Apple TV, Archos, Creative Zen Vision, XBox آماده و قابل پخش می کند.

علاوه بر موارد فوق می توان به پشتیبانی از فرمت رایج و محبوب و مشهور 3GP اشاره کرد که جزو اصلی ترین کارکردهای این نرم افزار می باشد.این قابلیت به شما امکان میدهد تا بتوانید برای گوشی های تلفن همراه نیز ویدئوهای مناسب را تولید کنید.همچنین برای گوشی های برند نوکیا و بلک بری نیز ویدئوهای اختصاصی تولید کرده تا ویدئوهای مورد علاقه خود را در این گوشی ها مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی های Total Movie Converter قابلیت تبدیل فیلم های گرفته شده با دوربین های اچ دی خانگی می باشد که با استفاده از آن می توانید ویدئوهای اچ دی دوربین های خانگی را برای مشاهده در دستگاههای مختلف آماده و تبدیل کنید.شما برای کار با  Coolutils Total Movie Converter نیاز به دانش فنی ندارید و به راحتی می توانید ویدئوهای خود را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید.

اگر از مخاطبان سایتهای اشتراک ویدئو یوتیوب و … هستید نیز می توانید از توتال موی کانورتر برای تبدیل ویدئوهای این سایتها نیز استفاده کنید.شما با وارد کردن آدرس ویدئو مورد نظر می توانید ویدئوها را با فرمت دلخواه در سیستمتان داشته باشید و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای مختلف آن را در موبایل ، کامپیوتر و… خود نگاه کنید.علاوه بر موارد گفته شده شما قابلیت تعیین بیت ریت ، فریم ریت و… را در این نرم افزار دارید و می توانید ویرایش های دلخواه از جمله کات کردن و… را به راحتی و با یک کلیک انجام دهید.

Total Movie Converter در منوی ویندوز شما نیز اضافه می شود بدین معنا که می توانید با کلیک راست بر روی ویدئوی دلخواه خود عملیات تبدیل و کانورت را به راحتی یک کلیک و با سرعت هر چه تمام تر انجام دهید.این ویژگی بدین معناست که دیگر برای عمل تبدیل فرمت ویدئوهای خود نیاز نیست ابتدا نرم افزار را باز کرده و سپس ویدئوها را اضافه کنید بلکه به سرعت و در هر جایی از ویندوز خود می توانید ویدئو دلخواهتان را به فرمت مورد نظرتان تبدیل کنید.

فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار :

AVI ، WMV ، DIVX ، XVID ، VOB ، DV, .DIF ، MOV ، MPG, .MPEG, .MPE, .M1V, M2V, .MPV ، MPEG4, .M4V, .MP4 ، ASF ، AVS ، IVF ، MKV ، 3GP, .3G2، H261, named .h264 ، mod ، NSV ، NUV, .NUT ، FLI, .FLC, .FLX, .FLV, .FFM, .SWF ، MTS and .M2TS ، RMVB ، TS

دانلود Coolutils Total Movie Converter :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید