ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Adobe Shockwave Player 12.3.3.203 – نرم افزار پخش مولتی مدیا در وب

Adobe Shockwave Player برای نمایش فایل های چند رسانه ای استاندارد وب می باشد.این پلاگین به شما امکان میدهد تا در صفحات وب کارهایی از قبیل انجام بازیهای اینترنتی ، مشاهده فیلم های مختلف و… را به راحتی و با کیفیت بالا انجام دهید.Adobe Shockwave Player محتوای اینترنتی ایجاد شده توسط نرم افزار ادوب دایرکتور را نمایش میدهد.شما با نصب این نرم افزار می توانید بازیهای چندرسانه ای ، محتوای آموزشی ، موزیک های زنده ، انیمیشن های تعاملی و سایر تولیدات ویدئویی را مشاهده نمایید.

از دیگر ویزگی های این نرم افزار قابلیت نمایش ویدئوهای 3 بعدی در صفحات وب می باشد.بیش از 450 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا Adobe Shockwave Player را در سیستم خود نصب کرده و از این پلاگین قدرتمند و البته ضروری استفاده می کنند.این کاربران با نصب این نرم افزار ضروری به محتواهای بسیار زیادی از جمله بازیهای انلاین ، محتواهای آموزشی ، فیلم های تعاملی و 3 بعدی و…. دسترسی پیدا کرده و از انها لذت می برند.

اداب دایرکتور و Adobe Shockwave Player به برنامه نویسان و تولید کنندگان محصولات اجازه داده است که بتوانند برای کاربران محصولاتی از قبیل بازیهای آنلاین ، سخنرانی ها و کلاس های آنلاین ، محتوای شبیه سازی و…. را در بسترهای وب ، iOS ، ویندوز و…. بتوانند عرضه کنند.

از ویژگی های قابل ذکرAdobe Shockwave Player می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– دارای قابلیت نمایش کدهای جاوا اسکریپت و لینگو اسکریپت با تبدیل به یک متد نمایش واحد در Adobe Shockwave Player
– قابلیت نمایش محتوای 3 بعدی با تبدیل به متد قابل پخش در وب
– قابلیت اضافه کردن فیلترها و افکت های مختلف برای نمایش محتوای در حال پخش
– قابلیت اضافه کردن متدها و قالب های نمایشی مختلف
-….

تفاوت فلش پلیر و Adobe Shockwave Player در چیست؟

یکی از سوالاتی که شاید کاربران در مورد کارایی و کاربری Adobe Shockwave Player داشته باشند این است که هر 2 برای نمایش ویدئوهای اینترنتی کاربرد دارند ، پس چرا شرکت ادوبی 2 محصول به یک کاربرد عرضه کرده است؟ در جواب باید گفت فلش پلیر برای پخش فایل های سبک ویدئویی و اغلب تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد ولی Adobe Shockwave Player برای پخش فایل های تعاملی و بازی های آنلاین مورد نیاز می باشد.

دانلود Adobe Shockwave Player :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید