ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Steganos Password Manager 18.0 – نرم افزار مدیریت رمز های عبور

Steganos Password Manager نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای مدیریت و نگهداری رمز های عبور شما در لیستی رمزنگاری شده و مطمئن می باشد که در حالتی اتوماتیک و ساختاری مطمئن ذخیره سازی می شود.این نرم افزار به طور کلی به شما کمک می کند تا پسوردها و نام کاربری ، اطلاعات بانکی ، اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات امنیتی دیگری که شما را نگران سرقت و گم شدن آن کرده است را در امن ترین حالت ممکن حفظ و نگه داری نماید.

چرا شما به Steganos Password Manager نیاز دارید؟

– شما مطمئنا رمز عبور های زیادی برای بازدید از سایتهای مختلف ، انجمن های گفتگو ، خریدهای آنلاین و… دارید که به ذهن سپردن همه آنها و تایپ مکرر آنها در سایت های مختلف وقت زیادی از شما میگیرد . با سپردن همه امور به نرم افزار مدیریت پسورد خیالتان برای همشه راحت خواهد بود .
– ساخت رمزهای عبور امن و ممطئن و همچنین به خاطر سپردن این رمز ها بسیار سخت است و اغلب کاربران از پسوردهای غیر امن مانند تاریخ تولد و… استفاده می کنند که بسیار نا مطمئن می باشد . به کمک این نرم افزار میتوانید رمز های عبور بسیار پیچیده بسازید و نیازی به حفظ کردن به خاطر سپردن آن نخواهید داشت .

Steganos Password Manager به شما امکان میدهد :

– تمامی رمز های عبور شما در یک لیست رمزنگاری شده مطمئن قرار میگیرد که برای دسترسی به آنها صرفا نیاز به حفظ کردن یک رمز عبور اصلی خواهید داشت
– این نرم افزار برای هر دسته از رمزها و نام کاربریهای شما یک دسته بندی ایجاد می کند و شما می توانید با این دسته بندی ها سریعتر به موارد دلخواه خود برسید
– این نرم افزار به شما امکان میدهد تا رمز عبوری مطمئن و قدرتمند انتخاب کرده و با یک کلیک می توانید یک پسورد قدرتمند و رندوم انتخاب نمایید.
– قابلیت پر کردن فرم های ورود به سایتها به صورت اتوماتیک با تنظیمات استثنایی این نرم افزار که بعد از تحریم Last pass بهترین گزینه برای ایرانیان می باشد.
– اگر از قابلیت پر کردن اتوماتیک فرم ورود استفاده نکنید می توانید با درگ و دراپ ساده نیز اطلاعات ورود یک سایت را وارد نمایید.
– قابلیت اضافه کردن اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق تر هر یوزر و پسورد مانند اطلاعات فروشگاه و سایتی که از آن خرید می کنید

از ویژگی های فنی این نرم افزار نیز :

– قابلیت ادغام در مرورگرها
– رمزنگاری به صورت کلود(ابری)
– قابلیت دسته بندی پسوردها
– قابلیت پرینت اطلاعات
– قابلیت استفاده در موبایل
– تولید رمزهای مطمئن
– …

دانلود Steganos Password Manager :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید