ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی ENDLESS LEGEND-RELOADED

افسانه خودت را بساز ! محدودیتی برای تو نیست.طلوعی دیگر در راه است و شما باید یک روز دیگر را شروع کنید و باید صنایع تولید کنند و همه چیز به راه خود ادامه دهند.علم پیشرفت می کنند ، پول ها جمع آوری می شوند و باید اینها کنترل شوند.سیاره زمین در یک آینده بسیار عجیب و افسانه ای توصیف می شود.ENDLESS LEGEND-RELOADED یک بازی افسانه ای و بسیار جالب که استراتژیک و کمی نقش آفرینی نیز می باشد.

شما وقتی در حال کشف رمز و رازهای سیاره زمین هستید متوجه می شوید که علاوه بر شما افراد دیگری نیز در زمین وجود دارند.شما حالا متوجه می شوید که در این زمین عجیب که شاید بتوان گفت آخرالزمانی است که تعبیر می شده است تنها نیستید ، افرادی هستند که مانند شما برای زنده ماندن باید تلاش کنند ، بجنگند و تسخیر کنند و این یعنی اتفاقات جدید که روبروی شماست.

شما شهر دارید ، سرباز دارید ، مردم وفادار دارید و شما باید برای زنده ماندن آنها تلاش کنید ، قدرت و جادو در اختیاز شماست تا بتوانید با استفاده از این ابزارها برای زنده ماندن خود ودیگران تلاش کنید ، شما قرار است کجا بروید؟ قرار است چه چیزی را پیدا کنید؟حقیقت چیست؟ حقیقت گل سرخی است که می ماند یا خون؟

از ویژگی های بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاوش زمین ها و مناطق جدید برای خود و مردمان سرزمینتان ، شما در این بازی منطقه های جدیدی را پیدا می کنید که سرد و تاریک هستند و برای زنده ماندنتان باید از آنها استفاده کنید ، از منابع آنها بهره ببرید
– کشف ناشناخته ها ! از دیگر ویژگی های این بازی است که شما در حین کاوش ها ، با ناشناخته ها آشنا می شود ، موجوداتی که ندیده اید و شاید هم نخواهید دید ولی در این بازی با این ناشناخته ها باید زندگی کنید !
– باید از هر فرصتی استفاده کنید ! شما برای تکامل خود ، برای تکامل تمدنی که باید داشته باشید تلاش کنید ، از هر فرصتی استفاده کنید ، از معدن ها استفاده کنید ، از موجودات استفاده کنید ،تجارت کنید ، دیپلماسی را گسترش دهید تا بتوانید یک تمدن قابل قبول داشته باشید
– امپراطوری کنید و بجنگید ! شما در این بازی باید اصول جنگ را به درستی به کار ببرید ، از توانایی ها و سلاح ها به درستی استفاده کنید ، در امپراطوری خود قوانین خود را داشته باشید تا بتوانید به تمدن موردنظرتان برسید.

 



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید