ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

ALZip v7.52.0.1 نرم افزار قدرتمند فشرده سازی و آرشیو فایل ها و اطلاعات

امروزه بسیاری از کاربران برای ساخت آرشیو و نگهداری از فایل های خود از نرم افزارهای مختلف کمک استفاده می کنند. کاربران به دنبال نرم افزاری می باشند که به کمک آن قادر به تهیه یک آرشیو منظم باشند و همچنین برنامه مورد نظرشان از ویژگی ها و امکانات مختلفی برخوردار باشید. نرم افزارهای بسیار زیادی امروزه در این زمینه یافت می شوند . نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های خاص مربوط به خود برای تهیه آرشیو از فرمتی خاص ساخته شده اند و یا به صورت کلی از فرمت ها و فایل های مختلف پشتیبانی به عمل می آورند. یکی از مشهورترین و قدیمی ترین این ابزارها برنامه WinZip می باشد.

در این مطلب با نسخه جدیدی از این نرم افزار آشنا می شوید.

 

ALZip نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه فشرده سازی فایل ها و اطلاعات و نگهداری از آن ها به صورت آرشیوی می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل ها با فرمت های مختلف را به آسانی و با سرعت بالا و به کمک ابزارهای قدرتمند برنامه در کمترین زمان فشرده سازی نمایند. این نرم افزار قدرتمند که قادر به باز نمودن فایل های فشرده شده دیگر نرم افزارها نیز می باشد از ویژگی هایی همچون توانایی باز نمودن 36 فرمت مختلف اشاره نمود که این فرمت ها عبارتند از alz, ace, arc, arj, b64, bh, bhx, bin (hex files), bin (CD images), bz2, cab, ear, enc, gz, ha, ice, iso, jar, lcd, lha, lzh, mim, pak, rar, tar, tgz, uue, uu, war, xxe, z, zip, zoo, 7z, and 001files . همچنین این نرم افزار می تواند فایل های فشرده شده را در 8 فرمت مختلف ALZ, BH, CAB, TGZ, JAR, LZH, TAR, و ZIP ذخیره سازی نماید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن ، باز نموندن فایل های فشرده که از حالت اصلی خارج شده اند و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت ESTsoft می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید