ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Ashampoo Office Professional 2012 – نرم افزار آفیس و ابزار های اداری

نسخه جدید و قدرتمند نرم افزار Ashampoo Office 2012 تمامی ابزاری که شما برای کار با اسناد ، صفحات گسترده ، Presentation ها و غیره نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه حرفه ای شامل نرم افزارهای Ashampoo TextMaker 2012، Ashampoo PlanMaker 2012 و Ashampoo Presentations 2012 می باشد.
Ashampoo TextMaker2012 پردازشگر قدرتمند کلمات می باشد. فرقی نمی کند که سند متنی شما یک نامه، یک آگهی و یا یک سند علمی باشد، این نرم افزار بهترین پشتیبانی را برای تمامی انواع پردازش لغات انجام می دهد. Ashampoo TextMaker2012 با فرمت فایل های مختلفی مانند تمامی فایل های نرم افزار Microsoft Word از نسخه 6.0 تا 2010 سازگار است.
Ashampoo PlanMaker 2012 نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ساخت صفحات گسترده است. با استفاده از این نرم افزار شما نه تنها می توانید صفحات گسترده را تولید کرده و با بیش از 300 عملکرد ریاضی مختلف، محاسبات را انجام دهید، بلکه می توانید جدول های حرفه ای نیز تولید کنید. Ashampoo PlanMaker 2012 با فایل های XLS و XLSX مربوط به نرم افزار Excel از نسخه 5.0 تا 2010 سازگار بوده و از ذخیره مستقیم فایل PDF نیز پشتیبانی می کند.

Ashampoo Office 2012

Ashampoo Presentations 2012 نرم افزاری برای طراحی و ساخت Presentation می باشد که دارای مجموعه ای از قالب های حرفه ای آماده و انیمیشن های زیبا به همراه افکت های حرکتی متنوع بر پایه تکنولوژی DirectX است.
از امکانات مهم Ashampoo Office 2012 می توان به نصب شدن روی درایوهای فلش USB اشاره کرد تا شما بتوانید در هر جایی از آن استفاده کنید. هم اکنون این نرم افزار را دانلود کرده و تجربه جدید در پردازش کلمات، ساخت Presentation و صفحات گسترده داشته باشید.

وبسایت سازنده : ashampoo.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید