ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Pixologic ZBrush 2024.0.1 – نرم افزار حرفه ای حکاکی سه بعدی

دانلود Pixologic ZBrush

طراحی تصاوی سه بعدی امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلفی امکان پذیر می باشد. ایجاد تصاویر انیمیشن برای کودکان ، ساخت تیزرهای تبلیغاتب سه بعدی ، ایجاد تصاویر مربوط به فیلم ها ، ساخت نماهای ثابت سه بعدی و … همگی به راحتی و توسط نرم افزارهای مختلف ایجاد تصاویر سه بعدی امکان پذیر می باشد. کاربرانی که نرم افزارهای مختلفی در ارتباط می باشند پس از شنیدن اصطلاح سه بعدی و نرم افزار مربوط به آن در بیشتر موارد به یاد نرم افزار معروف و حرفه ای 3D Max می باشند. این نرم افزار یک برنامه کامل و به صورت کاملا حرفه ای می باشد و علاوه بر اینکه در هنگام کار با آن می بایست آشنایی کامل با ابزارها داشت ، نیاز به سیستم های قدرتمند از نظر سخت افزاری و به خصوص کارت گرافیک و حافظه بود. بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز امروزه می توان یافت که به کمک آن ها می توان تصاویر سه بعدی حرفه ای را ایجاد نمود و استفاده از آن ها برای کاربران در مقابل نرم افزارهایی همچون 3D max بسیار آسان تر می باشد.

ویژگی های نرم افزار Pixologic ZBrush :

ZBrush نام نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدیست که به کمک آن ها کاربران می توانند اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی حرفه ای نمایند.در دنیای سینمایی مدرن امروزه این نرم افزار در ساخت اکثر شخصیت ها و هیولاهای مخوف به کار می رود.

در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای ساخت این تصاویر قرار داده شده اند که دسترسی به آن ها با توجه به نحوه طراحی و قرارگیری ابزارها در دسترس کاربر بسیار سریع می باشد.

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ساخت تصاویر سه بعدی بدون پشت زمینه ، قابلیت وارد نمودن ( Import ) تصاویر مختلف به منظور استفاده در تصویر سه بعدی ، قدرت بالا در Render نمودن تصاویر ، ارائه پیش نمایش های Real Time در هنگام طراحی ، قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing ، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن ، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده ، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds , html , Swf و … اشاره داشت. این نرم افزار قدرتمند در زینه ساخت تصاویر سه بعدی محصولی از شرکت Pixologic می باشد.

دانلود Pixologic ZBrush :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید