ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود WiFi Password Revealer 1.0.0.7 – نرم افزار بازیابی پسورد وایرلس

WiFi Password Revealer یک ابزار ساده و مفید برای بازیابی پسورد های فراموش شده و یا گم شده شبکه های وای فای وایرلس ( بی سیم ) شما می باشد. کار با برنامه بسیار آسان بوده به طوری که تنها کاری که باید انجام دهید اجرا نمودن برنامه است و سپس به طور خودکار لیست شبکه های بی سیم به همراه اطلاعات امنیتی و پسورد هر کدام را برای شما نمایش می دهد.
این برنامه هم چنین با نسخه های 32 و 64 بیتی اکثر ویندوز ها مثل ویندوز 8، 8.1، 7، XP, Vista سازگاری کامل دارد.
دقت کنید که برای بازیابی رمز های عبور شبکه های بی سیم بایستی قبلا حداقل یک بار به آن ها متصل شده و همچنین اجازه ذخیره رمز عبور را به ویندوز داده باشید.
علاوه بر این شما بایستی با یک یوزر ادمین برنامه را اجرا نموده تا قادر به استفاده از آن باشید. این تدابیر امنیتی برای جلوگیری از سو استفاده از این نرم افزار و عدم سرقت پسورد های شبکه های وایرلس دیگران ایجاد شده است.
حتی در صورت عدم توانایی بازیابی پسورد به صورت صحیح و عددی، این نرم افزار رمز را به صورت فایل های هگزا باز گردانی کرده و شما نمی توانید آن را مشاهده کنید اما امکان کپی کردن و وارد کردن کد هگزا به عنوان پسورد را داشته که کاملا نیز جوابگو می باشد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید