ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود کلیپ های آنلاین FLV از Toutube, Myspace و .. توسط GSK Studio Online Video Hunter Professional v2.4

امروزه سایت های بسیاری را می توان در اینترنت یافت که اقدم به ارائه خدمات مختلف سرگرمی برای کاربران می نمایند. این وب سایت با قرار دادن ویژگی های مختلف و ارائه خدمات گوناگون وسیله سرگرمی کاربران را فراهم می کنند. در میان این وب سایت ها می توان به سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اشاره نمود. این وب سایت ها با قرار دادن ویژگی آپلود و نمایش فایل های تصویری یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای کاربران را فراهم می کنند. از این دسته سایت های می توان به وب سایت هایی همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video و … اشاره نمود. در این وب سایت ها شما می توانید حتی کلیپ های تصویری خوانندگان مورد نظر خود را نیز بیابید. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت های نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.
در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

Online Video Hunter Professional نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا در میان وب سایت های سرگرمی و نشان دهنده کلیپ ها به دنبال کلیپ های مورد علاقه خود باشند و آن ها را بر روی کامپیوتر ذخیره سازی نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بیش از 1000 سایت مختلف تصاویر خود را ذخیره سازی کنند، سایت هایی همچون Youtube, Metacafe, Yahoo, Dailymotion, Break.com, Heavy.com, Tangle, Revver, Fliggo و … . این نرم افزار محصولی از شرکت GSK Studio می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت ذخیره سازی کلیپ های FLV بیش از 1000 سایت مختلف ( لیست کامل وب سایت ها )

– توانایی جستجو در میان کلیپ های وب سایت ها



شما هم نظر خود را ارسال کنید