ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

ذخیره سازی فایل های رسانه ای وب همانند فلش توسط MetaProducts Flash and Media Capture v1.9.143

کاربران اینترنت روزانه با تعداد زیادی از تصاویر مختلف Flash روبه رو می شوند . این تصاویر می تواند بنر های تبلیغاتی ، بازی ها ، تصاویر ویدئویی تبدیل شده و … باشد . شاید برای شما نیز این نیاز پیش آمده باشد که قصد این را داشته باشید تا این فایل های تصویری Flash را ذخیره سازی نمایید. ذخیره سازی این گونه فایل به صورت دستی معمولا با دردسر های فراوانی همراه می باشد. یکی از این روش های دستی کپی فایل های فلش بارگذاری شده از Temporary Internet Files می باشد که معمولا نیز این روش با شکست رو به رو می شود. روش دیگر مشاهده سورس صفحه وبی می باشد که تصویر فلش در آن قرار دارد و از این طریق مسیر اصلی فایل فلش را پیدا نمود و اقدام به دانلود آن کرد که این روش نیز برای افراد مبتدی سخت و در بسیاری از موارد نیز بی تنیجه خواهد بود. نرم افزارهایی به منظور ذخیره سازی فایل های تصویری Flash ساخته شده است که به کمک آن ها کاربران می توانند تصاویر فلش مورد نظر خود را به راحتی بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازی نمایند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا خواهیم ساخت.

 

Flash and Media Capture نام ابزاری می باشد که کاربر به کمک آن می تواند هر یک از تصاویر فلش مورد نظر خود را که در صفحات وب موجود می باشد ذخیره سازی کند. همچنین در این نرم افزار می توان دیگر تصاویر رسانه ای را که قابلیت ذخیره سازی آن ها به صورت عادی وجود ندارد را با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ذخیره کنند. این نرم افزار با قرار دادن ابزار مختلف به کاربران این توانایی را می دهند تا قادر به ذخیره سازی تمامی فایل های فلش در یک صفحه وب باشند. همچنین کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود تنها اقدام به ذخیره سازی تصویر مورد نظر خود نماید. این نرم افزار محصولی از MetaProducts می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– توانایی ذخیره سازی کل تصاویر یک صفحه وب

– قابلیت ذخیره سازی هر نوع فایل فلش تنها با یک کلیک

– تونایی دریافت جزئیات مربوط به فایل فلش ( اندازه ، حجم ، آدرس ، میزان وضوح و … )

– قابلیت ذخیره سازی دیگر Object های رسانه ای موجود در صفحات

و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید