ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Windows 7 Manager 5.1.9 DC 02.08.2016 – نرم افزار بهینه سازی و مدیریت بهتر ویندوز 7

Windows 7 Manager شامل یک سری ابزار حرفه ای برای بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد که می تواند سرعت سیستم شما را بهبود بخشد و امنیت آن را افزایش دهد. ویندوز 7 یکی از جدیدترین سیستم عامل های شرکت Microsoft برای کاربران خانگی و تجاری می باشد که دارای قابلیت های بسیار بیشتر و امنیت بهتر نسبت به ویندوزهای قبلی می باشد. Windows 7 Manager با داشتن 30 ابزار مختلف به شما در ساختن سیستمی سریعتر و ایمن تر کمک خواهد کرد.

امکانات و ویژگی های نرم افزار Windows 7 Manager :
– جدید! اضافه شدن Remove the Lock Icon from Files and Folders در بخش Network.
– جدید! اضافه شدن قابلیت شناسایی SSD برای پارتیشن سیستم در بخش ویزارد بهینه سازی.
– جدید! رفع باگ ها بخش محافظت رمز عبور اسکرین سیور.
– اطلاعات : توسط نرم افزار Windows 7 Manager می توانید جزئیات تمامی اطلاعات و مشخصات تمامی سخت افزارهای سیستم خود مشاهده کنید.همچنین قابلیت نمایش دادن تمامی پردازش های در حال اجرا و پاک سازی سیستم به صورت خودکار تنها با یک کلیک از دیگر امکانات آن می باشد.
– بهینه ساز: افزایش سرعت بالا آمدن و خاموش شدن ویندوز ، افزایش کارآیی سخت افزارها ، کنترل نرم افزارهایی که در حین بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند ، بررسی و تعمیر آیتم های Start Up و حذف تغییرات مخربی که توسط ویروس ها ایجاد شده اند ، از دیگر امکانات آن می باشد.

– پاک کننده : توسط Windows 7 Manager می توانید فایل ها و پوشه هایی که فضای دیسک شما را اشغال کرده اند در یک جدول مشاهده کنید، حذف کننده قدرتمند کل اجزای یک نرم افزار را از روی سیستم پاک می کند ، پیدا کردن و پاک کردن فایل های اضافه برای افزایش فضای هارد دیسک ، پیدا کردن فایل های تکراری با معیارهایی چون سایز ، نام و زمان تغییرات ، پاک کننده رجیستری و یکپارچه سازی آن از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.
– شخصی سازی : سفارشی کردن ظاهر سیستم با افزایش سرعت در سیستم اکسپلورر ، دسکتاپ ، منوی Start و تسکبار ، تنظیم منوی boot ویندوز ، ویرایش منوهای راست کلیک و ساخت میانبر از ویژگی های مهم Windows 7 Manager می باشد. همچنین می توانید ظاهر آیکون ها و پس زمینه بخش Logon را نیز تغییر دهید.
– امنیت : بهینه سازی گزینه های System restore ، مخفی یا محدود کردن دسترسی به نرم افزارها یا درایوها ، رمزگذاری روی فایل ها ، انتقال پوشه های سیستم به مکانی امن ، قسمت محافظت کننده از حریم شخصی با حذف کردن رد و پای شما در عملکردهای سیستم ، مخفی کردن ، اضافه کردن یا حدف کردن ورودی های Control Panel از دیگر عملکردهای Windows 7 Manager است.
– شبکه : Windows 7 Manager قابلیت های دیگر مانند بهینه سازی اتصال اینترنتی و سرعت آن ، مدیریت تمام آیتم های به اشتراک گذاشته شده و تغییر IP را دارد.
– ابزار دیگر : که شامل ترکیب یا تقسیم کردن فایل ها ، تهیه خودکار نسخه پشتیبان و ابزار قدرتمند ویرایش رجیستری می باشد.

دانلود Windows 7 Manager :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید