ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

ویرایش و میکس ساده و آسان موسیقی و فایلهای مختلف صوتی با McFunSoft Audio Editor 7.4

حتما این سوال برای شما پیش آمده که چگونه می توان با کامپیوتر شخصی اقدام به ساخت آهنگ نمود. برای ساخت موسیقی و آهنگ ها نرم افزارهایی موجود می باشد که به کاربر توانایی ساخت ، ویرایش ، ضبط صدا ، امکان افکت گذاری و…. را می دهد. اگر شما هم به موسیقی علاقه دارید می توانید با تهیه یکی از این نرم افزار ها اولین قدم را برداشته و شروع کنید.

 

نرم افزاری که به شما در این زمینه معرفی می کنیم McFunSoft Audio Editor نام دارد که سازنده آن شرکت McFunSoft می باشد که در زمینه تولید نرم افزارهایی در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

با کمک این نرم افزار شما توانایی ساخت و ایجاد تمامی فرمت های صوتی مانند WAV, PCM, MP3, WMA, OGG و … را در اختیار دارید. این برنامه دارای توانایی تنظیمات پیشرفته و امکان آنالیزینگ موسیقی ، آنالیز فرکانس ها ، پیش نمایش از آهنگ تغییر یافته و ساخته شده و … می باشد.

در زیر به تعدادی از ویژگی های این نرم افزار اشاره می کنیم:

 

Create Audio : این برنامه دارای قابلیت ساخت ، وارد کردن آهنگ به برنامه و ایجاد تغییرات ، ذخیره آهنگ با فرمت های مختلف مانند WAV, MP3, MP2, WMA, Ogg و … می باشد.

 

 

Apply Effects And Filters To Audio : در این برنامه شما به تمامی افکت ها و فیلترهای صوتی که نیاز دارید دسترسی خواهید داشت.

 

 

 

– Edit Your Audio : توانایی ویرایش و ایجاد تغییرات دلخواه بر روی آهنگ ها از هر نوع فرمت صوتی

 

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید