ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود VSO Blindwrite 7.0 – نرم افزار مدیریت رایت دیسک و ایمیج

دانلود VSO Blindwrite 7.0 - نرم افزار مدیریت رایت دیسک و ایمیج

VSO Blindwrite برنامه ای توانمند برای تهیه کپی از بازی های کامپیوتری و انواع اطلاعات و دیسک های شماست . Blindwrite تمام اطلاعات در خواستی شما را بدون کوچکترین خرابی از جایی که مشخص کرده اید کپی کرده و در جای مورد نظر قرار میدهد و سرمایه های دیجیتالیتان (برنامه،ویدیو، فایل ها و…) از پاک شدن ،گم شدن و سوء استفاده در امان می مانند.
پشتیبان گیری
با یک کلیک تمام اطلاعاتتون از جمله سی دی یا دی وی دی های بازی هایتان را روی دیسک سخت و یا CD/DVD/Blue-ray کپی کنید،BlindWriteمی تواند تمام اطلاعاتتان را روی دیسک سخت و یا دیسک های دیگر کپی کند و این تنها و موثرترین راه برای جلو گیری از ازدست دادن اطلاعاتتون میباشد
شخصی سازی
شما می توانید از انواع نمایه های مختلف موجود در نرم افزار برای پشتیبان گیری استفاده کنید که عبارتند از:اتوماتیک،CD صوتی،CD صوتی با داده،سکتورهای بد هارد دیسک (که توسط خود برنامه بصورت خودکار شناخته میشود)،فایل های ISO،نوسپلیت و نیبل.
همچنین شما میتوانید سرعت خواندن و نوشتن پیش فرض را تغییر دهید و اینکه میتوانید همزمان با دیدن فیلم مورد علاقه تان از DVD، دستور کپی و ذخیره سازی آن را صادر کنید و مجموعه مورد علاقه تان را از فیلم های محبوبتان تهیه کنید
نکته : Blindwrite از نوارها و فایل های فشرده شده پشتیبانی نمیکند
فرمت های پشتیبانی شده
برنامه Blindwrite از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی میکند که شامل:فرمت CloneCD(.CCD)،فایل های ISO(.ISO) ،کوشیت یا همان بیناری(.CUE/.BIN) ،فرمت Alcohol(.MDS)
این برنامه از فرمت های زیر پشتیبانی نمیکند:
Wii، بازی های ایکس باک و پلی استیشن (البته به تنظیمات سخت افزاری شما بستگی دارد)
نکته آخر:برای پشتیبان گیری ازCD/DVD یا Ble-ray میتوانید به صورت مستقیم از درایو مجازی استفاده کنید(برنامه Daemon Tools در این زمینه به شما کمک میکند)
 

وبسایت سازنده : vso-software.fr