ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود RipTiger Ultimate 4.5.3.1 – نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین

RipTigerیک نرم افزار قدرتمند برای دانلود و تبدیل ویدئو های آنلاین می باشد. این نرم افزار قدرتمند می تواند برای دانلود و مدیریت فیلم های موجود در وب از بهترین گزینه های انتخابی شما باشد. RipTiger می تواند ویدئوهای آنلاین را دانلود کرده و در کامپیوتر شما ذخیره کند. اینکار به صورت خوکار و در زمانی که شما در حال مرور وب هستید، انجام می شود. دانلود سریع ویدئو از وب به شما امکان دانلود چندین ویدئو به صورت همزمان را می دهد. بیشتر فرمت های محبوب در سایت های پخش ویدئو ، توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند که عبارتند از :
– ویدئوی فلش (HTTP و RTMP)
– Windows Media ( HTTP، MMS و RTSP)
– Real Audio و Real Videop ( HTTP و RTSP)
– MPEG
– QuickTime
– پخش MP3 ( ShoutCast)

هیچ نرم افزار مشابهی نمی تواند از تمامی این فرمت ها پشتیبانی کند. تکنولوژی جدید و قدرتمند ضبط ویدئوهای فلش در RipTiger ، باعث برتری محسوس این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای هم خانواده اش شده است. همچنین کیفیت فیلم های ضبط شده به بالاترین شکل ممکن خواهد بود. RipTiger می تواند ویدئوهای HD و فشرده شده را از اینترنت دانلود کند و دقیقا با همان کیفیت آنها را روی هارد دیسک شما ذخیره کند.

امکانات حرفه ای نرم افزار RipTiger :
– ضبط در حالت Turbo : ذخیره ویدئو با سرعت ۱۰X.
– ضبط ویدئو بدون تبلیغات.
– ذخیره خودکار.
– ذخیره ویدئو با نهایت کیفیت.
– ذخیره چندین ویدئو به صورت همزمان.

RipTiger می تواند به محض شروع به پخش ویدئو می تواند ضبط آن ها را آغاز کند. تمامی ویدئوها در یک پوشه ذخیره می شوند و شما می توانید در آینده آنها را مشاهده کنید و حتی آنها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. از مهمترین ویژگی های RipTiger ، اجرای خودکار در پس زمینه و ضبط ویدئو با نهایت کیفیت می باشد. البته شما می توانید به صورت دستی نیز ، دانلود ها را کنترل کنید. سادگی بی نهایت، قدرت بالا و سرعت زیاد در دانلود ویدئوها از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشند.



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود RipTiger Ultimate 4.5.3.1 – نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید