ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Call of Duty Black Ops II – بازی ندای وظیفه : ماموریت های سیاه 2

بازی بسیار مهیج Call of Duty : Black Ops II که در دسته بازیهای اول شخص و بمبی تفنگی قرار دارد، بار دیگر شما گیمرها را به دنیای وهم و تاریکی و ماموریتهای بلک آپس بازمیگرداند. بازی جنگی Black Ops II که براساس جهان در زمان آینده ساخته شده ، گیمرها را روانه ی میدانهای جنگ میکند. از نکات مهم این ورژن این است که مراحل بازی Black Ops II در کمپین جنگی تک نفره به صورت شاخه ای تقسیم بندی شده و پشت سرهم و به صورت خطی نیستند ، بر این اساس کاربرها با انتخاب کاملا آزاد خود مراحل را پشت سر میگذارند. ورژن جدید این بازی چند نفره به گیمرها مدرن ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی را ارائه میکند که متعلق به سال 2025 میباشند. یکی از سورپرایزهای این بازی برای شما ، کمپین مجزای زامبی ها میباشد که دارای موتور بازی چند نفره میباشد.
برخی از ویژگیهای بازی Call of Duty Black Ops II :
ویژگی Create-A-Class: این ویژگی به طور کامل مجددا بازسازی و طراحی شده است و به گیمرها سیستم pick-10 را معرفی میکند که به شکلی منحصر به فرد ، در انتخاب تجهیزات نظامی آزادی بیشتری به گیمرها میدهد. شما قادر به انتخاب ده المنت هستید که هر کدام به ارزش یک پوینت میباشد. با این ترکیب ده تایی تقریبا همه چیز برای شما امکان پذیر میشود.
سیستم امتیاز دهی جدید: سیستم امتیاز دهی جدید ScoreStreaks که به جای همتای قبلی خود یعنی KillStreaks طراحی شده ، جذابیت بیشتری را نیز به این بازی بخشیده است. براساس این سیستم شما ازین به بعد از طریق کمک رسانی به گروه خود ، تسخیر پرچم ها ، دفاع از هم تیمی های خود با سپر جدیدی به نام Assault Shield و کشتن دشمن ها ، امتیاز کسب خواهید کرد، این اقدامات به پیروزی تیم شما و طبعا بالا بردن امتیاز شما منجر میشود.

Call of Duty Black Ops II

مسابقات eSports توسط بازیهای لیگی: بازی جنگی Call of Duty : Black Ops II به گیمرها سیستم حرفه ای بازی لیگی را معرفی میکند که مواردی مانند سیستم پیشرفته ی تنظیم مسابقات و همچنین Seasonal ladders (مسابقات زمانبندی شده) را دربر میگیرد. کافیست تنها بخش کوچکی از مسابقه ها را انجام دهید تا سطح مهارتهای شما محاسبه شود و از آن پس شما در گروه افرادی قرار میگیرید که از نظر سطح مهارت در بازی ، مشابه شما میباشند. شما باید سعی داشته باشید برنده شوید تا در جای بالاتری از رنک بندی قرار بگیرید. اگر بتوانید به صورت یکنواخت در این بازی پیشرفت داشته باشید ، به مکانهای بالاتر پلکان فصلی خواهید رفت و در گروههای دشوارتر قرار خواهید گرفت. این سیستم پیشرفته ی تنظیمات مسابقات به خوبی اطمینان حاصل میکند که شما درگروه معین خود قرار گرفته اید و با اعضای گروه خود سطح مهارت نابرابر ندارید. بازی لیگی فقط مختص شخص خاصی نیست بلکه همه میتوانند از آن بهره ببرند. ویژگی COD Castings قابلیت جدید این بازی ، به شما این امکان را میدهد که بخشهای محبوب بازی و قسمتهای خاص ویدئوهای ضبط شده را خودتان گزارش گری کنید.
تسلیحات ، وسایل اضافی و تمامی تجهیزات آپگرید شده اند: جنگ در زمان آینده به این معنی است که تمامی تکنولوژی هایی که سربازها در میدان جنگ استفاده میکنند ، باید مدرن و آپگرید شده باشند. علاوه بر این ، امکانات و مزیتهای تسلیحاتی در حال حاضر داخل لیست اضافات قرار داده شده است.

Black Ops 2 PC system requirements:
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7.
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz.
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS.
Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience.
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB.
HDD: 12 GB.

https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc1.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc2.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc3.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc4.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc5.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc6.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc7.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc8.jpg
https://www.p30world.com/p30images/4/1391/08/Call.of.Duty.Black.Ops.2.sc9.jpg

وبسایت سازنده : callofduty.com


  • پسورد:www.p30world.com

4 دیدگاه برای نوشته “دانلود Call of Duty Black Ops II – بازی ندای وظیفه : ماموریت های سیاه 2” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید