ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Emsisoft Emergency Kit v10.0.0.5488 .DC 16.08.2015 – نرم افزار آنتی تروجان ، ضد جاسوسی و ضد بد افزار

Emsisoft Emergency Kit مجموعه ای از ابزارهاست که میتواند کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزار ، نرم افزار جاسوسی و تروجانی  را از روی آن پاک سازی کند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.
Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده. شما می توانید این نرم افزار را بر روی دستگاه های فلش استفاده نموده تا تمامی کامپیوترهایی را که مورد استفاده شما قرار می گیرند را پاکسازی کنید. شایان ذکر است این نرم افزار امکان شناسایی بیش از 4 میلیون بدافزار را دارا می باشد.

امکانات و فواید نرم افزار Emsisoft Emergency Kit :
– جعبه ابزاری حیاتی برای کامپیوترهای آلوده شده توسط بدافزارها.
– تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب و مضر

دانلود Emsisoft Emergency Kit :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید