ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود GiliSoft USB Lock 10.4 – جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB

دانلود GiliSoft USB Lock

GiliSoft USB Lock نرم افزاری برای جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB ، درایوهای خارجی ، سی دی ، دی وی دی و دیگر دستگاه های قابل حمل می باشد. وقتی این نرم افزار را نصب کردید ، می توانید جلوی اتصال تمامی درایوها و دستگاه هایی که متعلق به شما نمی باشند را بگیرید. شما می توانید با استفاده از GiliSoft USB Lock ، کامپیوتر خود را بدون ترس از سرقت اطلاعات ، با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی نرم افزار GiliSoft USB Lock :

بلاک کردن درایوهای USB : غیر فعال کردن خواندن اطلاعات از دیسک های USB یا غیر فعال کردن نوشتن اطلاعات روی آنها. GiliSoft USB Lock به درایو USB اجازه دسترسی به کامپیوتر شما را نمی دهد مگر اینکه شما اجازه آن را بدهید.
قفل کردن CD و دیسک های Blu-Ray : غیر فعال کردن خواندن اطلاعات از دیسک های CD/DVD از دیگر امکانات نرم افزار است. GiliSoft USB Lock جلوی اجرای هر نوع درایو سی دی و دی وی دی مانند CD-R, CD-RW, CD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD-RAM, HD-R, HD-RW, HD-RAM, Blu Ray-R, Blu Ray-RW, Blu Ray-RAM, Floppy Disk A, Floppy Disk B و درایوهای ZIP را می گیرد.
بلاک کردن وبسایت ها : این نرم افزار می تواند برای بلاک کردن برخی وبسایت ها توسط مرورگر ، استفاده شود. بدین طریق اگر کاربر قصد دسترسی به آن سایت را داشته باشد با پیام ” صفحه بلاک شده” مواجه می شود.
قفل کردن نرم افزار : شما می توانید تمامی نرم افزارهای در حال اجرا مانند IE, Outlook, AOL, AIM و غیره را قفل کنید. حتی می توانید کنترل پنل را با یک کلیک غیر فعال کنید. همینطور می توانید گزینه ای برای نمایش پیام برای کاربرانی که می خواهند از نرم افزار قفل شده استفاده کنند، را انتخاب کنید.
قفل کردن دستگاه ها : محدود کردن خواندن و نوشتن اطلاعات روی سی دی ، دی وی دی ، فلاپی ، قلش و USB از دیگر امکانات نرم افزار است.
هشدار : بعد از 5 بار وارد کردن رمز عبور اشتباه ، یک پیام هشدار به ایمیل شما ارسال می شود.
جلوگیری از کپی برداری در سطح حرفه ای با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند
سازگار با سیستم عامل های Windows 2000/2003/XP/Vista/ 7/8/8.1 (32&64).

دانلود GiliSoft USB Lock :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود GiliSoft USB Lock 10.4 – جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB” ارسال شده است

  1. محمد دریابیان says:

    سلام ادمین جان دستت درد نکنه ، حالاخیالم راحت شد دیگه کسی نیتونه از فلش کپی بگیره.
    تنکس

شما هم نظر خود را ارسال کنید