ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Advanced Diary 3.5.1 – دفترچه خاطرات دیجیتالی

آیا به یک دفترچه خاطرات دیجیتالی ساده و خصوصی برای یادداشت های روزانه خود نیاز دارید؟ Advanced Diary بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار از ایجاد چندین خاطره و ورودی های مختلف برای یک روز پشتیبانی می کند. این ویژگی خاصی است که دیگر نرم افزارهای مشابه از آن بی بهره هستند و نمی توانند در یک فایل منفرد، چندین خاطره را جای دهند. Advanced Diary دارای ساختار خوبی می باشد و به راحتی می توانید در آن به جستجو بپردازید.
2 حالت مختلف در این نرم افزار وجود دارد که عبارتند از حالت تقویمی ( نمایش بر اساس تاریخ) و حالت نمایش درختی (نمایش بر اساس فایل). در حالت نمایش تقویمی، همانطور که از نامش پیداست ، یک تقویم نمایش داده می شود و کاربر می تواند به سادگی با پرش روی یک تاریخ خاص، به خاطرات آن روز دسترسی داشته باشد. در حالت نماس درختی اسناد ، یک کاربر می تواند به سرعت فایل دلخواه خود را باز کند. هر دو حالت دارای فواید مربوط به خود هستند و هر کدام نیز کاستی هایی دارند، بنابر این گزینه دیگری به نام روش هوشمندانه نیز وجود دارد که انتخابی بین آن دو و بر اساس موقعیت می باشد.

چه کسانی به یک تقویم نیاز دارند؟ تنها نوجوانان رومانتیک نیستند که علایق خود را در دفترچه خاطرات ثبت می کنند. این نرم افزار بهترین روش برای مسیریابی عادت های مربوط به رژیم غذایی است، یا می توانید از آن برای نگه داری رکوردها و روند کاهش وزن خود استفاده کنید. علی الخصوص، Advanced Diary می تواند یک ابزار قدرتمند برای ثبت ایده های جالب، مشاهدات و افکار باشد.
رابط کاربری بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربر از آن لذت خواهد برد.
گزینه تنظیم متن، ویرایش فونت ، وارد کردن عکس ، پشتیبانی از جدول و ابر لینک (هایپر لینک) ، خروجی در فرمت های RTF وHTML ، گزینه پرینت به صورت داخلی و بسیاری امکانات دیگر باعث شده این نرم افزار حرفه ای یکی از بهترین کاندیداها برای بدست آوردن عنوان Net’s Best Free Diary Software باشد. نکته مهم دیگر این است که Advanced Diary می تواند به عنوان یک افزونه برای C-Organizer استفاده شود.

شما هم نظر خود را ارسال کنید