ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Phase One Media Pro 1.4.2.44 – نرم افزار مشاهده تصاویر و فایل های رسانه ای

دانلود Phase One Media Pro 1.4.2.44 - نرم افزار مشاهده تصاویر و فایل های رسانه ای

 Phase One Media Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت عکس ها می باشد که توسط آن می توانید به راحتی ویدئوها و عکس های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار بسیار سریع و ابتکاری می باشد و یک برنامه کمکی برای عکاسان به حساب می آید تا به آنها در جستجو، دسته بندی و به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها کمک کند. Phase One Media Pro از انواع فایل های عکس و ویدئو از 100 نوع دوربین مختلف کاملا پشتیبانی کرده و برای مدیریت تعداد بسیار زیاد عکس ها مناست است. از ویژگی های جدید این نرم افزار می توان به امکان ساخت کاتالوگ های تصویری و به اشتراک گذاری آن ها ، سنجش و مقایسه تصاویر raw و فابلیت استفاده بر روی سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش اشاره کرد.
مدیریت حرفه ای عکس : جستجو و انتخاب عکس ها با سرعت بسیار زیاد از طریق این نرم افزار امکان پذیر است. بزرگنمایی عکس ها و بهینه سازی آنها با تصحیح رنگ و تغییر تنظیمات آن برای افزایش کیفیت ، از امکانات مهم موتور رندر Phase One Media Pro به حساب می آید. قابلیت Drag & Drop عکس ها و اضافه کردن کلمات کلیدی و دادن امتیاز به هر عکس ، در دسته بندی به شما کمک شایانی خواهد کرد.
سرعت بالای کار : پردازش و دسته بندی هزاران عکس با سرعت بسیار بالا از طریق ابزار ابتکاری Phase One Media Pro ممکن خواهد بود. تغییر نام ، وارد کردن عکس ، تبدیل فرمت یا برچسب گذاری روی هزاران فایل به صورت همزمان و دسته ای یا استفاده از ابزار قدرتمند جستجوی عکس از ویژگی های مهم Phase One Media Pro می باشد. ویرایش عکس ها توسط ابزار ویرایشی آن و حفظ مسیر تغییرات برای کنترل بهتر تغییرات اعمال شده را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست.
جعبه نمایش کارهای شما : وقتی بخواهید کارهای خود را به دیگران نشان بدهید ، Phase One Media Pro می تواند عکس های شما را به فرمت و سایز دلخواه مشتری شما تبدیل کند. هزاران قالب از پیش آماده شده و کاملا حرفه ای برای ساخت اسلایدشو ، ویدئو و گالری های زیبا از دیگر ویژگی های آن هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Phase One Media Pro :

– سازماندهی قدرتمند فایل ها.
– پشتیبانی از امکان Drag And Drop.
– پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و ویدیویی.
– سرعت بالای عملکرد نرم افزار.
– پیش نمایش اندازه صفحه.
– امکان جستجو فایل ها.
– سازگاری کامل با سیستم عامل های Windows XP® SP3 (32bit only), Windows Vista® SP2 (32 and 64bit), Windows 7® SP1 (32 and 64bit).
و…

وبسایت سازنده : phaseone.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید