ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود avast! Internet Security 19.8.2393 (Build 19.8.4793) – نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی آواست

دانلود avast! Internet Security

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال 2014 برای کاربران فراهم کرده است.

امکانات نرم افزار avast! Internet Security :

امنیت کامل : avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.
بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا : تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.
مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت : تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.
امنیت لحظه ای : تکنولوژی Hybrid Cloud به صورت دائمی ، پایگاه داده های ویروس شما را آپدیت می کند تا avast! Internet Security بتواند تمامی انواع ویروس های جدید که توسط این شرکت شناخته می شوند را از بین ببرد.
بررسی فایل ها قبل از کلیک : قابلیت FileRep که بر پایه سیستم ابر(Cloud) ساخته شده می تواند قبل از اجرای فایل ها ، امنیت آنها را بررسی و به شما هشدار دهد.
محافظت از هویت شما : دیوار آتشین قدرتمند این نرم افزار جلوی هکرها و دیگر تلاش هایی که برای ورود به سیستم شما می شود را می گیرد تا از سرقت اطلاعات شما جلوگیری کند. حملات فیشینگ بوسیله آنتی اسپم داخی avast! Internet Security متوقف می شوند.

دانلود Avast Internet Security :



  • پسورد:www.p30world.com

5 دیدگاه برای نوشته “دانلود avast! Internet Security 19.8.2393 (Build 19.8.4793) – نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی آواست” ارسال شده است

  1. ابوالفضل says:

    بالاخره من نفهمیدم کدوم یکی از این ورژن های آواست رو نصب کنم:اینترنت سکوریتی بهتر هست یا پرو آنتی ویروس؟
    کدوم کاملتره؟کدوم هم در حالت عادی امنیت کامیوتر رو تامین میکنه هم موقع وبگردی و استفاده از اینترنت؟لطفا توضیح بدین تا از این سردرگمی دربیام.

  2. Avatar photo admin says:

    سلام
    اینترنت سکوریتی کامل تر هست و شامل دیوار آتش ( فایروال ) هم هست
    برای اطلاعات بیشتر میتونید نرم افزار ها رو در سایت اصلیشون مقایسه کنید
    سپاس

شما هم نظر خود را ارسال کنید