ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Total Recorder 8.5.5530 – نرم افزار ضبط صدا در کامپیوتر

Total Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط صدا ، تبدیل فرمت ، ویرایش و پردازش صدا می باشد. شما توسط این نسخه از نرم افزار می توانید صدا را از هر منبع صوتی و تصویری ضبط کنید. ضبط صدا به صورت مستقیم در فرمت های PCM, MP3, WMA, Ogg Vorbis, FLAC, APE و دیگر فرمت هایی که توسط نرم افزار Total Recorder پشتیبانی می شوند امکان پذیر می باشد. البته این نرم افزار در ویندوز 7 ، فرمت های صوتی AAC ، MOV ، MPEG 4 و 3GP را نیز پشتیبانی می کند.
با استفاده از این نرم افزار ضبط صدا می توانید به صورت مستقیم از فایل های صوتی که توسط پلیرهای مختلف مانند RealPlayer, Windows Media Player, iTunes, Musicmatch Jukebox, WinAmp اجرا می شوند ، صدا را ضبط کنید. این گونه ضبط صدا بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی انجام می پذیرد و شما هیچ گونه کاهش کیفیتی را به سبب تبدیل فرمت صدا در آن مشاهده نخواهید کرد.
امکانات مختلفی در این راه برای شما وجود دارد. برای مثال شما می توانید از روش ضبط پرشتاب برای افزایش سرعت ضبط استفاده کنید یا می توانید فاصله های موجود در فایل های صوتی که در اینترنت گوش می کنید را از بین ببرید. ضبط هر نوع صدا از طریق Line-in کارت صدای کامپیوتر با قابلیت گوش دادن به صدای ذخیره شده از امکانات مهم Total Recorder می باشد. برای مثال شما می توانید صدای یک برنامه خارجی یا صدا را از یک میکروفون ، LP خارجی ، نوار کاست ، پلیر سی دی و دی وی دی ، رادیو AM/FM و… به خوبی ضبط کنید.

شما می توانید از Total Recorder به عنوان یک ضبط کننده VoIP برای ضبط قطعات یک VoIP یا Voice Over IP استفاده کنید. این تکنولوژی برای ضبط صدای نرم افزارهایی مانند Skype, Google Talk, Yahoo voice, MSN کاربرد دارد. ضبط صدای پس زمینه یک صفحه اینترنتی در فرمت های MP3 ، WMA ، Ogg نیز توسط نرم افزار Total Recorder امکان پذیر است.
این نرم افزار سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز 8 دارد.



  • پسورد:www.p30world.com

7 دیدگاه برای نوشته “دانلود Total Recorder 8.5.5530 – نرم افزار ضبط صدا در کامپیوتر” ارسال شده است

  1. توحید says:

    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از برنامه خوبتون یه سوال در مورد برنامه داشتم
    چرا در هنگام ضبط صدا از طریق کاست در بعضی از قسمت ها صدای نویز مانندی ایجاد میشه یه حالتی مانند خش ،البته اینم بگم که تا حد ممکن صدای ورودی به کامپیوتر را کم گذاشتم ولی مشکل حل نشد ،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید ،اگه تنظیمات خاصی داره که این حالت برطرف بشه ممنون میشم

  2. mehran says:

    سلام
    این نرم افزار قابلیت ضبط صدای خودم از میکروفن به صورت همزمان با صدای فایل صوتی پخش شده در سیستم رو هم داره؟
    یعنی مثلأ یه آهنگ رو با پلیر پخش کنم و خودم آواز بخونم و هر دوی این صداها رو ضبط کنه
    ممنون از پاسخگوییتون (پیشاپیش)
    🙂

  3. Hossein says:

    سلام چرا بعد از این که ضبط می کنم وسطه اهنگ صدای خش میاد ممنون میشم اگه بگید باید چیکار کنم

شما هم نظر خود را ارسال کنید