ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی EasyLanguage English v2.09

همیشه یادگیری زبان دوم بعد از زبان مادری که معمولا هم یکی از 5 زبان زنده دنیا می باشد برای بسیاری از افراد امر آسانی نمی باشد. امروزه با وجود شیوه های مختلف آموزشی و یادگیری زبان این امر تقریبا برای همه افراد قابل دسترس و سهل شده است. نرم افزارهای مختلف کمک آموزشی که به کاربران در یادگیری زبان کمک شایانی می کنند. هر یک از این نرم افزارها دارای ویژگی های خاصی می باشند. همچنین می توان به نرم افزارهای ترجمه لغات و متون اشاره نمود که امروزه می توان بسیاری از این دسته ابزارها را برای ترجمه هر یک از زبان ها با یک جستجو در اینترنت مشاهده نمود.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه یادگیری زبان به شما معرفی می کنیم.

 

EasyLanguage English نام نرم افزاری برای آموزش زبان های خارجی و لغات جدید به صورت لذت بخش برای کاربران می باشد. این نرم افزار با دارا بودن پایگاه داده ای قدرتمند و دارا بودن بیش از هزاران لغت در خود می تواند در یادگیری لغات و اصطلاحات زبان جدید به کاربر کمک رسانی کند. به کمک این نرم افزار شما قادر می توانید با شیوه صحیح خواندن و نوشتن و درک بهتر کلمات آشنا شوید. از ابزارهای موجود دیگر در این نرم افزار می توان به توانایی تست دانش خود به وسیله سوالات موجود در برنامه اشاره نمود. زبان پایه این نرم افزار زبان انگلیسی می باشد و برای یادگیری زبان های آلمانی ، اسپانیایی و فرانسوی دارای کاربرد می باشد. این نرم افزار محصولی از EasySoft می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید