ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Nero Platinum 2021 v23.0.1010 – نرم افزار جامع چند رسانه ای نرو

Nero Platinum Suite یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. این مجموعه نرم افزاری از ویندوز 8 و اجرای دیسک های Blu-Ray نیز کاملا پشتیبانی می کند. Nero Platinum از جدیدترین فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و تمامی امکاناتی که شما برای تبدیل فرمت ، ویرایش ، رایت ، پخش و لذت بردن از فیلم ها ، موزیک و عکس ها با کیفیت HD نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات نرم افزار Nero Platinum :

پخش اسلاید شو عکس و فیلم و لیست اجرای موزیک : با استفاده از Nero Platinum می توانید انواع آلبوم عکس ، اسلایدشو و پلی لیست موزیک را برای اجرا در دستگاه های مانند XBOX 360™, PS3™, iPad، تبلت اندروید، کامپیوترهای خانگی، آداپتورهای رسانه ای دیجیتال، تلویزیون های مدرن یا دیگر دستگاه هایی که از DLNA و UpnP پشتیبانی می کنند، بسازید.
یک پلیر برای تمامی انواع موزیک و ویدئو : با استفاده از این نرم افزار دیگر نیاز به نرم افزارهای مختلف برای اجرای دیسک ها و فایل های موزیک و ویدئویی ندارید.
پشتیبانی کامل از فرمت فشرده AVCHD با کیفیت HD : وارد کردن ، ویرایش و ذخیره در فرمت ACHD فشرده از دیگر امکانات نرم افزار است. Nero Platinum به شما امکان کار با تمامی انواع ویدئوهای HD برای اجرای آنها روی دستگاه های مختلف را می دهد.
استفاده از جدیدترین فرمت های ویدئویی با کیفیت برای تبدیل ، ویرایش و رایت فیلم های در فرمت AVC/264, MKV, MP4, 3GP, AVI و… به ندرت یک فرمت ویدئویی پیدا می شود که Nero Platinum از آن پشتیبانی نکند.
وجود بیش از 800 افکت ویدئویی ، قالب تم و منوی دیسک برای قرار دادن روی فیلم های خانگی و همچنین امکان حذف حرکت دست در فیلم هایی که دچار لرزش دست هستند. اضافه کردن افکت های سینمایی روی فیلم و ساخت دیسک های DVD و Blu-ray با کیفیت با منو و گرافیک های زیبا از دیگر امکانات نرم افزار است.
تبدیل تمامی فیلم های آنالوگ به دیسک های Blu-ray ، DVD یا ذخیره آنها به صورت مجازی.
ابزار ساخت کاور دیسک و لیب های زیبا ، ابزار میکس ترک های صوتی و ویرایش آنها و…
بالاترین کارآیی و استفاده ساده تر از نرم افزار برای تبدیل فرمت و جستجوی تصاویر ، موزیک و کلیپ های ویدئویی.
پشتیبانی از ویندوزهای XP، Vista، 7 و ویندوز 8.

دانلود Nero Platinum Suite :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید