ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Evernote 10.78.2 – نرم افزار نکته برداری و یادداشت مطالب

دانلود Evernote

Evernote نرم افزاریست ویژه برای افرادی که میخواهند مطالب مهم را در هر زمان یادداشت و حفظ نمایند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به سادگی یادداشت های خود را وارد نموده، سازماندهی ، جستجو و بازیابی کنید.بررسی مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
یک ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار را از نمونه های مشابه برتر کرده و آن هم امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.
نرم افزار Evernote شما کاربران را به این توانایی میرساند تا بتوانید متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید.
به طور مثال شما به کمک Evernote میتوانید عکس های مربوط به یک موضوع را در کنار اطلاعاتی که مد نظرتان هست قرار داده و ذخیره نمایید تا برای بیان مطالب با موضوعات مختلف دارای یک آرشیو کامل باشید. از ویژگی های خوب این نرم افزار انتشار آن برای سیستم عامل های مختلف شامل OS X, iOS, Chrome OS, Android, Microsoft Windows, Windows Phone, BlackBerry و Web OS می باشد که قابلیت یکسان سازی بین این نسخه ها به صورت آنلاین وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار Evernote :

پشتیبانی از drag & drop
نوشتن متن و پیوند دادن عکس ، جدول و … به متن مورد نظر
پشتیبانی از انواع فرمت ها از نوع متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
دارای روش های مختلف برای جستجو در بین یادداشت ها
توانایی دسته بندی کردن نوشته ها

دانلود Evernote :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید