ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود The Infinite Kind Moneydance 2023.3.5064 – نرم افزار مدیریت امور مالی

The Infinite Kind Moneydance یک نرم افزار قدرتمند برای تسهیل و مدیریت کارهای مالی شخصی می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید امور مالی خود را برنامه ریزی ، بودجه خود را مدیریت ، دارایی های خود را بررسی و یا تنها به صورت خودکار صورت وضعیت دفترچه چک بانکی خود را مدیریت کنید. این نرم افزار بسیار ساده بوده و رابط کاربری آن نیز کاملا ابتکاری طراحی شده است.

ویژگی های نرم افزار The Infinite Kind Moneydance :

بانکداری الکترونیک و پرداخت صورت حساب ها: بدون نیاز از استفاده از خودکار و مهر می توانید صورت حساب های خود را پرداخت کنید. Moneydance می تواند تمامی تراکنش های مالی بانک شما را همگام سازی کنید و در این مسیر از فایل های OFX، QFX یا QIF پشتیبانی می کند. Moneydance با تمامی بانک هایی که از استاندارد OFX پشتیبانی می کند ، سازگار است.
مدیریت بودجه: مدیریت و تنظیم بودجه توسط Moneydance بسیار ساده است. این نرم افزار درآمد و مخارج واقعی شما را مقایسه کرده و برنامه های شما را برای آینده نشان می دهد تا متوجه شوید که کجا تمامی حساب های شما از بودجه کم یا زیاد می آیند.
زمان بندی: زمان بندی تراکنش های مالی تکراری یا برای آینده شامل صورت حساب ها ، پرداخت وام ها یا پرداخت چک ها از امکانات دیگر Moneydance است. این نرم افزار تمامی صورت حساب های معوقه و آتی شما را نمایش می دهد و به صورت خودکار اصول پول و بهره برای رهن و وام ها را محاسبه می کند.
بررسی دارایی ها: شما می توانید دارایی خود را همیشه بررسی کند و این قابلیت با پشتیبانی از لوازم ، CD ها ، اوراق بهادار ، وجوه بین الطرفین و… امکان پذیر است. مشاهده ارزش کلی دارای شما با کارآیی یک ابزار خاص یا اوراق بهادار از دیگر امکانات Moneydance است.
ساخت گزارش ها و نمودارهای مفید: Moneydance انواع گزارش و نمودار با جزئیات فراوان را برای شما می سازد. گزارش ها و نمودارها از اطلاعاتی شامل بودجه ، چک های فراموش شده ، بهای خالص ، گردش وجه ، تراکنش ها ، قیمت واحد ، درآمد در مقابل خرج و مالیات بر ارزش افزوده تهیه می شوند.
پشتیبانی از زبان های 75 کشور مختلف و امکان آپدیت نرخ ارز کشورهای مختلف.
استفاده از استانداردهای تکنولوژی مانند OFX, QIF, SSL/TLS, Java و XML که با نرم افزارهای دیگر نیز سازگار می باشند.
رمزگذاری روی اطلاعات شخصی شما و محافظت از آنها.

 

دانلود The Infinite Kind Moneydance :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید