ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Folder Protect 2.1.0 – نرم افزار قفل گذاری ، مخفی کردن و محافظت از فایل ها و پوشه ها

Folder Protect نرم افزاری قدرتمند برای افزایش امنیت و رمز گذاری اطلاعات می باشد. این نرم افزار با استفاده امنیت در سطح هسته اصلی ویندوز می تواند حتی در حالت Safe Mode نیز امنیت کاملی برای پوشه های شما ایجاد کند. با استفاده از Folder Protect می توانید پوشه ها، فایل ها، درایوها، نرم افزارهای نصب شده و افزونه های محبوب را رمزگذاری کرده و جلوی دسترسی های غیر مجاز را محدود کنید.

امکانات نرم افزار Folder Protect :

بالاترین سطح و بهترین امکانات امنیت اطلاعات : Folder Protect می تواند از فایل ها، پوشه ها، درایو ها و نرم افزارهای مهم شما محافظت کند.
از جمله امکانات محافظتی آن می تواند به محافظت در برابر نوشتن، محافظت در برابر حذف، محافظت در برابر دسترسی و مخفی کردن اطلاعات نام برد. علاوه بر این امکانات، فقل کردن حالت های Safe Mode و Stealth Mode و امکان محافظت به صورت خودکار از دیگر قابلیت های مهم آن می باشند.

جلوگیری از دسترسی به فایل : Folder Protect می تواند به سادگی جلوی دسترسی به فایل ها، پوشه ها ، درایو ها و نرم افزارها را به انتخاب شما بگیرد.

مخفی کردن فایل ها از دید دیگران به جز شما : آیا از افرادی که در فایل های شما جستجو می کنند، خسته شده اید؟ هم اکنون با استفاده از Folder Protect می توانید به سادگی فایل ها، پوشه ها، عکس ها و ویدئوهای خود که رمزگذاری شده اند را مخفی کنید.

بالاترین سطح امنیتی : محافظت در برابر نوشتن اطلاعات از قابلیت های مهم نرم افزار است زیرا دیگر کاربران می توانند به فایل دسترسی داشته باشند اما نمی توانند تغییری در آن ایجاد کنند.
جلوگیری از امکان حذف فایل ها : Folder Protect دارای امکاناتی برای جلوگیری از حذف شدن فایل ها می باشد. با یک کلیک روی فایل ها و انتخاب این گزینه می توانید از حذف اتفاقی آنها پیشگیری کنید.

دانلود Folder Protect :



  • پسورد:www.p30world.com

5 دیدگاه برای نوشته “دانلود Folder Protect 2.1.0 – نرم افزار قفل گذاری ، مخفی کردن و محافظت از فایل ها و پوشه ها” ارسال شده است

  1. امیر says:

    سلام خسته نباشید ممنون از نرم افزار ها و سایت خوبتون من از نرم افزار folder protect استفاده میکنم خیلی خوبه فقط چند وقتیه پسوردشو فراموش کردم چطوری میتونم پیداش کنم یا نرم افزار رو باز کنم؟

  2. amin says:

    سلام من این نرم افزارو نصب کردم تو قسمت sitingرفتم و stealth mode رو on کردم حالا دیگه تو برنامه نمیره هر کار کردم لطفا بگین چطوری درستش کنم؟

  3. سامان says:

    با سلام
    من برنامه فولدر پروتکت رو دارم ولی رمزشو هرچی میزنم میگه غلطه
    خواهش میکنم کمکم کنید
    راهی هست برای باز کردن قفلش؟

شما هم نظر خود را ارسال کنید