ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.119 – نرم افزار پاکسازی بد افزارها و ضد جاسوسی

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری قدرتمند برای مبارزه با انواع بد افزارها و نرم افزار های جاسوسی می باشد. این نرم افزار، کامپیوترهایی که دارای ویندوزهای ۷، Vista، XP ، ۲۰۰۰ و Windows Server 2003 می باشند را اسکن کرده و انواع بدافزارها شامل Blaster، Sasser، Mydoom را شناسایی و تمامی آنها و دیگر انواع بدافزارها را از روی سیستم پاک می کند وقتی روند پردازش تشخیص و حذف بدافزارها کامل شد، Microsoft Malicious Software Removal Tool یک گزارش مفصل از نتیجه کار شامل تمامی انواع بدافزارهای شناخته و حذف شده را برای شما فراهم می کند.
Microsoft یک نسخه آپدیت از این نرم افزار را در دومین سه شنبه هر ماه منتشر می کند تا برای مشکلات امنیتی جدید پاسخگو باشد. توجه داشته باشید که این نرم افزار در پس زمینه ویندوز اجرا می شود و سپس اگر آلودگی بدافزاری شناسایی شد، گزارشی برای شما تهیه می کند.
از آنجایی که کامپیوترهای آلوده نیز گاها کارآیی نرمالی دارند، اجرای همیشگی این نرم افزار می تواند مفید واقع شود. البته در کنار آن باید از نرم افزار آنتی ویروس دیگری که آپدیت نیز باشد، استفاده کنید.
این نرم افزار رایگان می باشد و با اجرای عملیات اسکن می توانید تمامی انواع ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارها را از روی سیستم شما پاک سازی کنید. این نرم افزار مکمل آنتی ویروس شما بوده و جایگزینی برای آن نمی باشد.

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.119 – نرم افزار پاکسازی بد افزارها و ضد جاسوسی” ارسال شده است

  1. DarvishMorad says:

    باسلام ودعای خیر…
    به حکم وظیفه متقابلاتشکروقدردانی خودراحضورتان اعلام داشته…
    توفیقات روزافزونی رابرایتان آرزودارم.
    یاعلی مددی بحق ام ابیها س

شما هم نظر خود را ارسال کنید